Afstand luchthaven
Duidelijkheid informatie website
Vriendelijkheid medewerkers
Snelheid ophalen

D. Korevaar

Was altijd goed, deze keer niet.

Op de heenreis bij den haag gebeld dat ik er om 07.00 uur bij C 3 ben. chauffeur komt om 07.15.
Op de terugreis mij gemeld toen de koffers op de band kwamen, ondanks dat hebben wij meer dan een kwartier buiten bij C3 gewacht

Prettig en snel.

Pinnen!!

Goed, snel, efficient

Ronald van der Linden

Aangeven hoe lang het duurt als de auto teruggebracht wordt.

J Swank

Goede ervaring

Hopelijk krijg ik mijn factuur snel opgestuurd
Liet vorige keer te wensen over
Waarom niet meteen meegeven?

Document Center Zwolle

Mijn ervaring is niet goed. Ruim een half uur van tevoren gebeld, echter na aankomst nog ruim een kwartier staan wachten op de medewerker. Voor vertrek naar Schiphol aangegeven per sms dat het...

Valet parking is voor mij ; uitstappen, sleutel afgeven en weg. Bij terugkomst sleutel in ontvangst nemen en weg. Is in dit geval niet gelukt. Belangrijk om dat beter voor elkaar te hebben.

peter boer

De auto wordt nu zonder bewijs overgedragen. Wellicht dat dit met een digitale handtekening bevestigd kan worden. Dan hebben beide partijen een bewijs van overdracht.

boete gekregen tijdens onze vakantie, geen inspectieronde meer vooraf om staat van de auto op te nemen, lang wachten tot auto werd teruggebracht,

onze auto heeft een boete gekregen tijdens onze vakantie. De medewerker aan wie we onze auto inleverden werkte nog maar pas in dienst en wist niet zoveel. Er werd geen inspectieronde meer gelopen vooraf, dus stel dat er een bluts wordt gereden tijdens onze vakantie, dan konden we geen verhaal halen. Wij gaan niet meer boeken bij goodparking, het gaf ons geen goed gevoel.