Afstand luchthaven
8.3/10

Prima service,
Goede communicatie

Redelijke ervaring

Meer duidelijkheid verschaffen als het langer duurt.

Annemarie van der Velde

Een aantal keer gebruik gemaakt van GoodParking in de afgelopen jaren. We werden altijd keurig te woord gestaan, hoefden nooit lang te wachten en de prijs is ook goed!

Prima ervaring; snel, simpel en makkelijk - en goed betaalbaar!

Wachttijd bij terugkomst is wat lang. Zeker met slecht weer wil je niet buiten wachten. Een sms / telefoontje met het bericht 'over 1 minuut' zijn we er, zou fijn zijn. Nu sta je uit het raam te staren zonder dat je echt goed zicht hebt. ('s avonds helemaal!)

Piket. ALBUS

Heel goed bevallen net als andere jaar en heb ook tegen familie en kennissen erover gesproken hoe fijn het is om zo makkelijk met de auto naar Schiphol te gaan

Heb bij terugkomst op Schiphol lager moeten waschten dan vorig jaar maar niet erg lang was miet zo erg komt ook doordat het goed weer was

Spreek vast afhaalpunt af net zoals bij het afleveren

Wisselende kwaliteit, maar nog steeds positief

De door u vertelde wachttijd bij zowel het wegbrengen als ophalen kloptr niet, en lijkt meer een standaard antwoord. Heen 15-20 minuten gewacht, terug zou het 20-25 minuten duren (dus tijd om nog wat anders te doen), maar na 10 minuten belde de chauffeur waar ik bleef.

FinRaad Advies

Goede service en handelbaarheid. Er wordt naar vermogen alles aan gedaan om de klant tevreden te stellen.

-Het is een goede zaak als een chauffeur zich kan legitimeren namens het bedrijf. Een rood jasje is op zichzelf natuurlijk niet echt genoeg om je (dure) auto aan mee te geven i.v.m. de kans op fraude.
-Het is belangrijk om de betalingsopties op de website in orde te hebben: nu moest ik met gepast geld betalen en dat had ik niet. Hierdoor heb ik gekozen om 5 euro meer te betalen, dan noodzakelijk was. Er is gezegd dat dit wordt genoteerd voor de volgende boeking, maar hierover heb ik van de kant van Goodparking niets meer gehoord.

Six van Leeuwen

Ik maak nu twee jaar gebruik van Goodparking en ben tevreden .

Informatie op de website kan beter, ee staat nog steeds een niruwjaarsboodschap op.

Goed . Wel handig om van te voren uitgeleggen hoe de auto het snelst terug te krijgen . Moesten nu wel lang wachten

Wachten na aankomst te lang