Afstand luchthaven
Duidelijkheid informatie website
Vriendelijkheid medewerkers
Snelheid ophalen
8.3/10

Sinds 2011 vele keren gebruik gemaakt van Goodparking. Altijd super tevreden geweest en geen wachttijden. Een begin van een ontspannende reis als je je auto voor de deur af kan geven. Echter de...

auto de laatste keer vol zand en modder teruggekregen (zo was ie niet ingeleverd)
Verbeterpunt is het ophalen en afleveren. Je belt een half uur van te voren en moet dan ook nog wachten, dat zou niet nodig moeten zijn als je 12 km van Schiphol af zit met je bedrijf, tenzij je wacht op meerdere klanten, maar dat komt prijs/kwaliteit verhouding niet ten goede.

Geweldig om na een week hard werken direct in je auto te kunnen stappen met vriendelijke werknemers
TOP!! voor deze prijs

beetje onzeker bij afleveren....je geeft je auto uit handen en geen bewijs van afgifte....

Ideaal!

Een App uitbrengen met vastleggen/status/afroepen

Was goed.

Tip: wanneer je belt als je bij de uitgifte van de koffer staat te wachten dan bellen, zodat jullie klaar staan, als wij komen met de koffer. Duurde dit keer erg lang.

Bijzonder prettige ervaring, auto zo voor de deur afleveren en ophalen
Prijs is prima in verhouding tot bv lang parkeren

Aantal malen gebruik gemaakt. Eenmaal schade aan band - goed opgelost door GoodParking (hoewel het me geld kostte).

- Administratie beter op peil: laatste maal 4 dagen €50 met elektrisch laden €65 - niet opgeladen en toch €65.
- Door kortere tijd bij aankomst bij vluchten Europa tussen uitstappen tot deur C hal 3, is de wachttijd van een half uur te lang.
- Kennis elektrisch laden Opel Ampera. Tot heden nog niet gelukt.
- medewerkers instrueren over gebruik pinapparaat.

Willems

Deze keer niet goed zeker 15 min moeten wachten voor we in de auto konden en we hebben gebeld toen we de koffers hadden en chauffeur zei ben er in 5 min maar het was 20 min
Dit is niet fijn...

Beter communiceren

Goede en snelle service

Enige min puntje was dat de auto flink onder de modder terug kwam