Afstand luchthaven
Duidelijkheid informatie website
Vriendelijkheid medewerkers
Snelheid ophalen
8.3/10

Prima service goed op tijd

Prima, heb al meerdere keren gebruik gemaakt van Goodparking

Ik denk dat het goed is als jullie de mensen die de auto ophalen en de bestuurder beide laten tekenen. En dit ook weer doen bij het afleveren van de auto. Dit geeft vertrouwen

Ruud

Slecht. Zowel bij het afdragen als bij het ophalen van de auto heb ik +/_ 25 min. buiten staan wachten. Toen ik mijn wagen terug kreeg bleek er 46 km. mee gereden te zijn. Volgens mij liggen de...

Zie ervaring.

Prima service.
Afleveren van de auto is nogal eens een uitdaging vanwege de parkeerwachters op Schiphol.

Voor wat betreft afleveren: ik begrijp dat het lastig is om alles 100% te coordineren, maar het zou perfect zijn als de medewerkers klaar staan als ik aan kom rijden. Dit vanwege het gedoe met de Schiphol parkeerwachters.

Ellen

Eerste keer valet parking geprobeerd, altijd beetje spannend. Maar ik ga niet anders meer doen: goede prijs en heel veel gemak!

Nvt

Nette medewerkers en correct te woord gestaan aan de telefoon. Echter zowel bij vertrek als bij aankomst enige tijd moeten wachten op de auto, terwijl we echt op de afgesproken tijden (half uur voor...

Sneller op de luchthaven aanwezig zijn.

Zie rest verhaal

Bij afhalen problemen shuttlebus, keurig opgelost, overal kan iets fout gaan.
Als het 10 keer goed gaat( familie en ik) en 1 keer wat langer wachten, moet je niet zeuren.
Complimenten voor keurig personeel. Goede opleiding.
Ik hoef geen compensatie, of korting , waarover uw keurige medewerker sprak.

Leuk personeel , auto zag er niet uit bij terugkomst ! Stof vies en onder vogelstront

Prettig contact met de medewerkers, snelle service, professioneel.