Afstand luchthaven
Eenvoud reserveren
Duidelijkheid informatie website
Vriendelijkheid medewerkers
Snelheid ophalen

Terrible service. In spite of calling 30 mins before arriving at the airport had to wait another 30 mins for the car to be picked up. I almost missed my flight. On returning I had to wait 20mins for...

Everything

OK

erg informeel en joviaal aan de telefoon, praten tegen je alsof je een van hun matties bent, niet erg zakelijk. Bij terugkeer op schiphol belde ik vanaf de baggageband dat ik er was, later bleek dat mn koffer niet was meegekomen, dus beldi ik weer dat t later zou worden. Mij werd verteld dat ik dus een probleem had, want de auto stond al klaar, en als er een controleur zou komen dat ik de boete zou moeten betalen. Ik heb toen gevraagd om de auto weer weg te halen, en ik wel opnieuw zou bellen als ik klaar was.

auto wegbrengen/ophalen vanaf hal 3, dat is best een eind als je in hal 1 moet zijn, dus niet handig dat er niet meer plekken zijn om halen/brengen.

Prima valet parking; Vriendelijk personeel; vlotte afhandeling. Zal zeker weer gebruik maken van hun diensten.

Moest bij zowel ophalen als afleveren langer dan 10 minuten wachten terwijl ik wel op tijd had gebeld. Ze geven dat wel aan als je belt, maar ik zou t fijn vinden als er geen tot max 5 min wachttijd is

Zeer goed en op tijd

Een hele fijne dienst!

Er wordt aangegeven dat ik twee x moet bellen. Bij landen en zodra we de koffer hebben. Dit had ik gedaan, maar toch stonden we nog een minuut of 10 te wachten. Of de auto wordt van heel ver gehaald. (heb de meterstand niet bekeken) of de auto wordt pas echt bij het tweede belletje gehaald. Het is geen nare ervaring, maar het terugdringen van de wachttijd op de auto zou nog beter zijn.

P. Ettema

Het was de eerste keer dat we dit zo hebben gedaan, het nis ons goed bevallen.

We waren misschien wat ongeduldig , maar het wachten op de auto terug duurde ons wat te lang.

Door de jaren heen is de service altijd constant goed en betrouwbaar gebleven, mijn ervaring sinds 2011.

Prima service goed op tijd

Prima, heb al meerdere keren gebruik gemaakt van Goodparking

Ik denk dat het goed is als jullie de mensen die de auto ophalen en de bestuurder beide laten tekenen. En dit ook weer doen bij het afleveren van de auto. Dit geeft vertrouwen