GOODIEZ

9.7/10
9.5/10
9.5/10

Petra

Snelle levering van heerlijk ruikende producten.

Erg goed bevallen.
Wat nog fijner zou zijn is verzenden gratis maken zoals bv Zalando.

j koopman

Goed en snel geleverd producten uit spanje en niet duur

Uitstekend, netjes op tijd en heerlijke producten.

Goeie prijzen

Niet gevonden

Tot bericht van verzending - goed geïnformeerd.
was wel enige vertraging door computerstoring ?

Informatie voor verzending

informatie van koerier is niet helemaal handig.
Levering van 09.00 tot 21.00 uur is een veel te ruim begrip.

Reactie GOODIEZ:

Beste klant, bedankt voor uw recensie. Zoals gecommuniceerd hebben wij een internet storing gehad op de dag van verwerken van uw order. Omdat onze winkel dus enkel benaderbaar is middels het internet is het dus voor ons onmogelijk geweest de orders af te handelen. Vandaar het mailtje over de vertraging. Wij betreuren het dan ook dat klanten hierdoor benadeeld zijn. Gelukkig zijn dit soort storingen vrij uniek en zullen wij er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Al meerdere malen wat besteld, dit na 2 dagen al op kunnen halen. Prima service!

Goede prijs/kwaliteit
Uitgebreid assortiment

Heerlijke spaanse baby zeepjes en wasmiddel gekocht. Nergens anders te vinden in Nederland. Hoef er nu niet voor naar spanje, bestel gewoon op goodiez.nl want de prijs was haast gelijk als in...

Prijs is goed en snelle levering

Had soms wat verwarring met mijn winkelmandje, wist soms niet wat er nou wel if niet in zat. Maar was niet heel vervelend.

Athaly Malanda

Ik ken goodiez NL niet zo goed,ik google erop en ik krijg de product wat ik nodigt hebt,maar er ging iets verkeerd over de product dat ik moet retouren ik krijg hand sanitizer en dat gebruik ik...

Mijn sterke punten is wat ik gebruik van product verkopen jullie Antilliaanse producten,maar ik zal de product terug retouren

Ik heb nu eigenlijk geen verbeterpunten

Reactie GOODIEZ:

Beste klant,

Ik heb uw retour ontvangen. Excuses van onze kant. U heeft helaas het verkeerde product ontvangen en ik doe het juiste product vandaag de deur uit. Als goedmakertje krijgt een een grotere fles.

Steevens A.A.

De nieuwe site is overzichtelijk en goed opgezet!
Als klant die regelmatig besteld ben zeer tevreden!

Veel keuze uit het assortiment!
Snelle levering!
Betrouwbaar!
Het product wordt goed verpakt aangeleverd!