GOODIEZ

9.5/10
9.5/10

J.Weda

Prima afhandeling,snelle levering!

Er was een fles gaan lekken,die door ons besteld was.
Hierover een mail gestuurd om de tip te geven hoe dat voorkomen kan worden bij toekomstige leveringen.
Er is een fles nageleverd en op ons huisadres afgegeven.

Geen!

Weening

Heerlijke Spaanse geuren,snelle levering,overzichtelijke site

veel artikelen,genoeg keus

Niets

Eduardo Antonio Ogenio

Het was fijn om mijn bestelling te doen en na kort mogelijke tijd te ontvangen.

Een goed en duidelijk overzicht wat betreft de webshop.

Goodiez hoeft geen verbeterpunt, ik ben heel blij met hun fantastische service, maar bij BILLINK verloopt de informatie over het digitale betaling methode met IDEAL heet stroef. Het lijkt of de dame(s) haar/hun werk niet begrijp(en)t en/of kan uitleggen. Het zou beter zijn als GOODIEZ gebruikt maakt van AFTER PAY. Die is TOPPIE.

Eduardo Antonio Ogenio.

Ik was allang op zoek naar alcolado Glacial, en eindelijk gevonden. Het is onmisbaar, een must voor ons in Zuid-América. Tegen koorts, griep, hoofdpijn, slapeloosheid, als het heel warm weer is, na... Ik was allang op zoek naar alcolado Glacial, en eindelijk gevonden. Het is onmisbaar, een must voor ons in Zuid-América. Tegen koorts, griep, hoofdpijn, slapeloosheid, als het heel warm weer is, na het scheren, buikkrampen, tegen een opgeblazen gevoel na het eten, tegen een verstopte neus, (op een zakdoek of keukenpapier flink en diep inhaleren), een paar druppels in kokend heet water inhaleren bij verkoudheid, tegen muggen en andere insecten het lichaam insmeren, (vooral 's nachts in de zomer),etcétera etcétera. Kortom, tegen álles wat men zich kan bedenken. Viva Glacial, viva Goodiez. Gracias, muchas gracias.

Eduardo Antonio Ogenio- de Maduro.

Neen, goede wijn behoeft geen krans tóch???????????????????

athaly

Perfect thank you so much it came quickly

you are perfect I needed the alcohol lado gracial quickly in two 2 my order reach

you got a 10

Pleuni

Goede arvaring snelle levering

Mijn producten kwamen super snel

Michelle banos

snelle levering netjes verpakt

Yvonne de Munnik

Heel goed. Netjes verpakt, snelle levering.

Snel geleverd.

Petra

Goede ervaring.

Snelle bezorging.Heerlijk ruikende spulletjes.

G bongers

Ik vind t snel en netjes optijd geleverd, zeker herhaling vatbaar??