GOODIEZ

van de Wiel

6 onbreekbare plastic flessen nenuco (mijn bestelling) ontvangen met daarbij een 17 tal pakken onbestelde pakken reclame. Schandalig om zo spullen te versturen en ik zou graag antwoord willen... 6 onbreekbare plastic flessen nenuco (mijn bestelling) ontvangen met daarbij een 17 tal pakken onbestelde pakken reclame. Schandalig om zo spullen te versturen en ik zou graag antwoord willen krijgen waarom dit gebeurd.

reclameafval bij de bestelling doen

stuur geen verpakkingen met voor andere mensen bestemde reclamepakketten waarvan ook nog eens het gewicht betaald moet worden waar niet om is gevraagd. Jullie tel.nrs zijn onbereikbaar.

Reactie GOODIEZ:

Beste klant,
Beste klant,
jammer dat u zo ontevreden bent. Bij goodiez proberen we zoveel als mogelijk circulair te werk te gaan. dozen hergebruiken en vullen met "oude" folders passen daarom in ons beleid. De flessen zijn zeker niet onbreekbaar dat kan ik u verzekeren. Opvulling is noodzakelijk om te voorkomen dat de dozen vertrapt worden of bezwijken onder de bulk bij Postnl. U betaald niet voor het gewicht tenzij we over de 30kg heen gaan maar dat is niet het geval. Door de corona crisis hebben ook wij moeten inleveren. daarom hebben wij ons mobiele abonnement opgezegd om dat deze kosten onnodig zijn daar wij per mail goed bereikbaar zijn. Ook kunt u tickets in ons systeem aanmaken. Al met al worden wij maar amper via de telefoon benaderd.

Monique

Goed assortiment, fijne klantenservice en snelle levering.

Assortiment Nenuco tegen prima prijs

Meer Nenuco producten

Patricia

Snelle verzending

Claudia

Snelle bevestiging en keurige levering, goed verpakt !

B. Linnenbank

Duidelijke site, snel geleverd (ondanks er een melding kwam, dat het wat langer kan duren ivm vakantie).

Je wordt netjes op de hoogte gehouden via de mail.

Geen verbeterpunten.

Hele goede service! Ondanks vakantie van de medewerkers ervoor gezorgd dat ik mijn bestelling snel in huis had!

Duidelijke website

Super snelle levering fijne en duidelijke site

Verkeers product gehad en super snel opgelost

Geen verbeterpunten ga zo door.

Tanya

Dit was de eerste keer en het was heel snel geleverd alleen was het niet naar mijn adres geleverd maar moest ik het bij een Primera in de buurt ophalen,dat was even fout gegaan maar ik vond het niet... Dit was de eerste keer en het was heel snel geleverd alleen was het niet naar mijn adres geleverd maar moest ik het bij een Primera in de buurt ophalen,dat was even fout gegaan maar ik vond het niet erg.

Netjes allemaal verpakt en betrouwbaar

De bezorgkosten gratis na een bepaald bedrag dan gaan meer mensen bestellen

Contact was goed

Gb

"voor 1700 besteld, de volgende dag in huis" is niet gelukt.