Info verloop order

Corine van Hooij

Zeer positief

Snelle reactie op vragen, snelle levering, mooie producten

Nvt

Joyce Vorstedt

Okee

Overzichtelijke site

Inwisselen van cadeaubonnen is een hel! Ik had een cadeaubon van €75 gekregen en kon hier niets voor kopen op de site (max 25 euro per product).
Ik moest dus 3x iets bestellen en 3x...
Ik moest dus 3x iets bestellen en 3x verzendkosten betalen. Zeer klantonvriendelijkheid. Ik wens dan ook nooit meer een cadeaubon van deze site te ontvangen.

N. Vrij

Snelle service

Snelle service

Haal de vorige prijsjes eraf voordat je de nieuwe erop plakt😥

Geneviève Oudebeek

Geweldig shop

Mega klantgericht

Sylvia Rosema

Fijn overzicht van artikelen

Weet ik nu even niet .

Zilla

Ik had 1armband dubbel gekregen voor mijn verjaardag en heb er dus 1 geretourneerd in ruil voor winkel tegoed, voor een retour betaal je €4,99. Op zich geen probleem en de afhandeling ging heel... Ik had 1armband dubbel gekregen voor mijn verjaardag en heb er dus 1 geretourneerd in ruil voor winkel tegoed, voor een retour betaal je €4,99. Op zich geen probleem en de afhandeling ging heel snel. Maar nu heb iets anders besteld en betaald met het de tegoed code, ik had ook een cadeaubon gekregen voor mijn verjaardag en die kon ik dus niet tegelijkertijd met de tegoedbon gebruiken. Waardoor ik dus 2 aparte bestellingen moest plaatsten en dus 2 x de verzendkosten van €2,99 moest betalen. Erg jammer en zonde van het geld. Ik zal daarom ook geen cadeaubonnen meer vragen van deze winkel.

Retour snel afgehandeld

Jammer dat je maar 1 cadeaubon per bestelling kunt gebruiken.

Lanting

Uitstekend

Snelle levering 👍

👍

Sil

Geweldig!!!

Nette service

Zou het zo niet weten mijn ervaring is top

Meriam

Klantvriendelijk

Groot assortiment

Kay kootstra

Mooi maar gaat snel stuk

Ik heb de twee armbandjes nu anderhalve week en ik ben erg tevreden over hoe ze er uit zien maar een van de bandjes maak je vast met magneten en de magneten zijn losgelaten en het bandje kan dus... Ik heb de twee armbandjes nu anderhalve week en ik ben erg tevreden over hoe ze er uit zien maar een van de bandjes maak je vast met magneten en de magneten zijn losgelaten en het bandje kan dus niet meer dicht en is dus dut dus dat is erg jammer