Je aankoop wordt beschermd

Informatie voorzieningen in de Life-Line webshop.
8.3/10
8.5/10

Leon Straathof

Overzichtelijke website. Bestellen gaat soepel en eenvoudig. Retourneren, wat in mijn geval helaas nodig bleek, is ook eenvoudig.

Geen bijzondere zaken: het was gewoon goed voor elkaar.

Helaas bleken de bestelde artikelen toch wat te klein. Ik heb het retourformulier ingevuld en daarop aangegeven dat ik dezelfde artikelen wilde bestellen, maar dan een maat groter. Vervolgens heerst er nu al ongeveer een week lang absolute radiostilte. Het zou prettig zijn tussentijds op de hoogte te worden gehouden: bijvoorbeeld een bevestiging dat de geretourneerde artikelen zijn ontvangen en op welke termijn de opnieuw bestelde (één maat grotere) artikelen geleverd zullen gaan worden.

Christ

De webshop is duidelijk

Zorg dat je per product de kleur kan kiezen in het product en niet dat je dan weer terug moet om de andere kleur te kiezen

Miste je een specifiek product?

Ja sommige kleuren mist je. Die ze voorheen wel hadden.

Prima webshop, overzichtelijk, ruim assortiment

Vlotte levering

Arjan

Makkelijk bestelen en snel leveren.

Ruim assortiment

Goede webshop, met duidelijke informatie. Heb daar een wandelbroek gekocht.

eenvoudig door de website te navigeren. Je komt snel bij het product wat je zoekt

Mis het om te zoeken op beschikbare maten. Nu kom je (zeker bij de sale) uit bij een product waarvan ze dan de maat niet beschikbaar hebben.

Eenvoudig zoeken, duidelijk en overzichtelijk. Er zat helaas geen juiste retourlabel bij de bestelling. Na een telefoontje wel goed opgelost

snelle levering. uitgebreide productomschrijving op site. Prijs

De juiste retourlabel meesturen. De maatvoering uitgebreider want de maat en pasvorm verschilt per model

Miste je een specifiek product?

insectenwerend damesshirt met lange mouw

Bestellen ging moeizaam. Na paar maal de hele riedel ingevuld te hebben kon ik het artikel uiteindelijk toch bestellen (na ook nog het bellen van de klantenservice).
Van aankomst pakket kreeg...

Geen idee.

Helder berichten over het verloop van het verzendtraject.
En kiezen voor een ander verzendbedrijf.

N.v.t.

Zeer goed. Ook bij een gedeelte retour zending, is snel en keurig de nota aangepast.

After pay systeem en de aanpassing bij een gedeelte retour zending.

Neen

Wij hadden 2 herenshorts besteld. 1 daarvan werd al snel bezorgd, maar de andere kwam maar steeds niet, Na 1 1/2 week gebeld. Kreeg een keurig iemand aan de de telefoon, genaamd Jordi, die ons...