Rob van Esch

Helemaal goed

Ruim assortiment en snelle levering

Vooral doorgaan

A.K. van der Zee

Bestelling OK, levering dagen te laat

niets specifieks

maak geen beloftes die je niet waar kan maken

Reactie Golferswebshop.nl:

De door u bestelde handschoen is door PostNL 2 dagen later dan gebruikelijk in uw brievenbus gedeponeerd. Wij hebben echter geen directe invloed op de bezorging door PostNL maar 95% van de... De door u bestelde handschoen is door PostNL 2 dagen later dan gebruikelijk in uw brievenbus gedeponeerd. Wij hebben echter geen directe invloed op de bezorging door PostNL maar 95% van de bestellingen wordt de volgende werkdag bezorgd. Zoals ook uit de vele reacties bij de Feedbackcompany mag blijken. En onze belofte "besteld voor 17:00 uur, dezelfde dag verzonden" is ook voor uw bestelling waar gemaakt. Dit mag helaas niet op uw begrip rekenen.

H.f.a.Rikhof

Goede site, snelle levering

Gewoon goed geleverd en snel gevonden in de webshop

Snel het gevonden artikel

Wat duidelijker aangeven als je het factuuradres en afleveradres wilt aangeven

René Tolen

Prima lui. Goed advies. Plezierige toon.
Goede prijs.

Prima geregeld allemaal, goede ondersteuning gehad

helderheid en snelheid, goede factuur

Cees

Uitstekend

Snelle levering en service

Duidelijkheid

Betete info op internet

Reactie Golferswebshop.nl:

Helaas is niet alle informatie die op internet wordt gegeven door ons beïnvloedbaar. Er zijn bijvoorbeeld sites actief waarop niet bestaande kortingscodes worden gepubliceerd die alleen uit zijn op... Helaas is niet alle informatie die op internet wordt gegeven door ons beïnvloedbaar. Er zijn bijvoorbeeld sites actief waarop niet bestaande kortingscodes worden gepubliceerd die alleen uit zijn op uw gegevens.

Marc

Snel geleverd