Joop

Zeer goed

Oplossing gericht denken

Jan Hendrickx

Door een fout werden de bestelde items niet op het juiste adres geleverd. Als klant zelf moeten tussenkomen om fout te herstellen. Nu is bestelling opnieuw onderweg. Hopelijk komen ze op tijd aan,... Door een fout werden de bestelde items niet op het juiste adres geleverd. Als klant zelf moeten tussenkomen om fout te herstellen. Nu is bestelling opnieuw onderweg. Hopelijk komen ze op tijd aan, daar het om een verjaardag geschenk gaat.

Mooi gamma aan de juiste prijs.

Gwendolyn Van Waesberghe

Snel, correct en goede communicatie!

Paul Van Hoof

Vrijdag besteld, woensdag pas geleverd, waarschijnlijk fout van bezorgingsdienst.

Goede prijs

Guus Boog

Artikelkeuzes makkelijk te vinden. Snelle goede afwikkeling en bezorging.

Niet direct. Alles was naar wens, maar geen uitschieters.

Filip Dhondt

Algemeen positief, maar ik wacht helaas wel nog op feedback ivm een klein issue met de levering

Goede prijs/kwaliteit en je krijgt de nodige uitleg bij vragen

Borger

Prima ,ze doen wat ze beloven

Snelle reactie op mail

Vander Putten Anne

Supersnel geleverd, directe reactie

Zeer zeer bedankt

Kijk nu nog voir andere golfzaken

Met vriendelijke groeten

J.Dellemijn

Golftas gekocht en zeer tevreden over product. Nog lichter dan ik had verwacht

Snelle levering, keurig verpakt en goed product

Jan De Witte

Bijzonder weinig gedetailleerde informatie over producten online - 2 items dan ook miskocht

Reactie GolfDiscountstore.nl:

Bijzonder vervelend dat uw Bead Counter a € 3,95 (kralenteller) en rubberen Tee (Driving Range Lock Tee 2,5cm a € 1,75) niet aan uw verwachting voldoen. Wij ontvangen graag suggesties om deze... Bijzonder vervelend dat uw Bead Counter a € 3,95 (kralenteller) en rubberen Tee (Driving Range Lock Tee 2,5cm a € 1,75) niet aan uw verwachting voldoen. Wij ontvangen graag suggesties om deze artikelen duidelijker te presenteren en u staat vrij om deze aan ons te retourneren, dan zullen we deze direct crediteren. U kunt ons ook altijd bellen tussen 09:00 - 17:00 of zaterdag 12:00-16:00 voor aanvullende informatie.