J.Verkerk

Snelle levering en goede prijs,
Het was alleen jammer dat het niet aan mijn adres afgeleverd werd( we waren gewoon thuis) wat af gesproken was,ik moest het artikel ergens anders afhalen.

W.J. ten Bulte

De afspraak van bezorgen wordt door DHL of Uw bedrijf veranderd in ophalen. Dit is een zeer slechte zaak.

H de Jong

Prima online bestelde product ontvangen, no noncence.

Normaal binnen mijn vewachtings patroon

H Visser

Snelle levering. Verpakking was wel beschadigd en opengescheurd, maar alles was aanwezig.

Duidelijke beschrijving- en afbeelding van het prodrukt

augu

Afspraak is afspraak. Klopt helemaal.

Smelle uitlevering.

Jozef Antoniacomi

Vlotte reaktie op mijn bestelling. Tas was goed verpakt en snel afgeleverd.

Per email de klant op de hoogte houden van het afleveringtrajekt.

Ton Eggenkamp

Een prima keuze mogelijkheid en snelle levering.
Nadeel, te grote verpakking voor de geleverde waren en dan loze ruimte onnodig opvullen met plastic!!!!-((( ; dat is niet milieuvriendelijk.

Overzichtelijke website en interessante keuze.

maak ook een vakje voor de zwakke punten!

Reactie GolfDiscountstore.nl:

Bedankt voor uw reactie, blij dat uw reistassen nog op tijd en naar tevredenheid zijn ontvangen. Het is niet de bedoeling dat er halve dozen worden gestuurd met veel plastic. Wij hebben ons magazijn naar aanleiding van uw bericht voorzien met nieuwe instructies waardoor dit niet meer kan gebeuren. Wij zijn zeer milieubewust en hergebruiken plastic en verpakkingsmateriaal waar mogelijk maar dat mag nooit uw ervaring benadelen.

Marly Meedendorp

Ik had winterbanden besteld voor onze trolleys. Op de site stond dat deze op wielen van 20 tot 25 cm zouden passen. Onze wielen zijn 22,5 maar de winterbanden zijn veel te groot. Foto's gemaakt en...

Gijs Spruyt

Ik heb een paar kleien accessoires besteld. deze heb ik goed bekeken op de duidelijke webshop.

Goede website. helaas echter een ander artikel geleverd dan besteld.

Reactie GolfDiscountstore.nl:

Het spijt ons dat het door u bestelde club borsteltje niet meer leverbaar was. Wij hebben deze inmiddels verwijderd uit ons assortiment. Ter vervanging heeft u een borstel ontvangen met dezelfde vorm en kleur maar dan van een duurder merk. Wij hadden dit eerst met u moeten bespreken en zijn er onterecht vanuit gegaan dat dit door u positief zou worden ontvangen.

Jan Hendrickx

Prima, goede service

Mijn product was niet mer in voorraad telefoontje gekregen om samen alternatief te zoeken