ton negenborn

Er was een van mijn producten verkeerd geleverd. en door een communicatiefoutje kwam dat wat later bij de bedrijfsleider terecht. Maar daarna heeft hij dit geweldig opgepakt en meteen het goede...

snelle goede levering en mocht er iets mis gaan pakken ze het meteen geweldig op . echt super.
gewoon bij dit bedrijf kopen

Willem Alberts

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn goed, gezien prijs en levertijd is

Zie boven

Nico de Graaf

Nette oplossing van Golfdiscountstore voor omwisselen van een onderdeel dat niet op mijn golftrolley bleek te passen.

Snelle levering, goede kwaliteit van de bestelde artikelen.

Willemkens jan

Eerste ervaring was heel goed , alleen een pak ter waarde van 150 euro wordt niet zomaar aan de deur gezet en zeker niet als wij beiden thuis zijn 😡

De super snelle levering , gisteren besteld s’anderdaags geleverd

Wouter

Snelle service en mooie producten tegen een goede prijs.

Prettige medewerkers

Martin Koopman

Prima service en goede bereikbaarheid.

Keurige uitleg gehad en service aan de telefoon. Tevens snelle levering en goed verpakt.

Rob Witmer

Goede avond , voor de eerste keer besteld bij jullie , alles was goed , allen maat 41 besteld van schoeneen , maat 42 ontvangen , achteraf wareb deze goed , dus oke zo.

alles dik voor elkaar , ik kom snel een keer langs in de showroom , als ik onder weg ben naar Warmhuizen .

Christiaan van Pommeren

Het ontvangst. De professionele uitleg en het brede assortiment.

Het brede assortiment met concurrerende prijzen. Vandaag besteld, morgen in huis en dit is echt wat je wenst.

Alpha Impex

Goede service

Gerard Jonasson

Prijs goed, goed gereageerd op een vraag over de bestelling, geleverd op de afgesproken dag.. Prima

Prijsstelling scherp..