Karel

Verkeerde headcovers werden verstuurd. Gebeld, kreeg vraag de klacht te mailen, 3 dagen later nog niks gehoord dus maar weer gebeld. Mail was nog niet gezien dus ook niet gelezen, maar ze belden...

Nee geen enkele

Reactie GolfDiscountstore.nl:

Excuses voor het toesturen van de Taylormade Headcover 5 in plaats van de 3. Wij hebben uw mail niet kunnen behandelen voor uw telefonische benadering vanwege het weekend en hebben direct aangeboden deze om te ruilen. Tijdens het gesprek merkte wij op dat u in de buurt woonachtig was en vroegen u of u misschien in de buurt zou zijn en dat u dan ook kon binnenstappen voor de omruiling. Als u hierop negatief had geantwoord hadden wij alles per post geregeld? Mijn collega van het magazijn heeft u geholpen terwijl overig personeel met klanten bezig waren. Ik heb hem excuses horen maken op de achtergrond en van wat ik heb gezien en gehoord bent u netjes te woord gestaan. Ik ben bang dat uw onvrede is ontstaan omdat wij elkaar niet goed begrepen hebben. Geen sprake van langs moeten komen, enkel gevraagd of u in de buurt zou zijn. Excuses zijn gemaakt zonder moeite en volgens mijn collega van het magazijn bent u vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Neemt niet weg dat uw ervaring anders was en hoop dat wij dit in de toekomst beter kunnen doen.

Paul Colegem

Duidelijke informatie over de items. Goede en snelle service wat de leveringen betreft,

Goede sortering van de spullen en ook een overzichtelijke website. Met daarop scherpe aanbiedingen

J. Voorburg

Prima service nadat de oorspronkelijk bestelde artikelen niet leverbaar bleken te zijn. Er werd van alles gedaan om tot een goed alternatief te komen, ook prijstechnisch.

Met name klant- en servicegerichtheid.

Peter

Matig

Totaal niet

D. Green

Heb een verkeerd huisnummer opgegeven, maar prima opgelost.

Goede service.

Alphons Smits

Zeer positief en service verlenend

Service en meedenkend.

Annemieke Kuil

Ik ben al diverse malen in de showroom geweest en ben daar altijd goed geholpen. Voor mij zijn hun openingstijden niet gunstig, tot 17.30, dat red ik niet met mijn werk, dus ik had besloten deze...

Er werd door diegene die mijn pakket heeft ingepakt meegedacht en gehandeld door een andere maat toe te zenden
Dit kan ook een valkuil zijn, stel ik had al eerder zo'n polo besteld en ik wist al dat deze groot viel, dan zou ik een verkeerde maat hebben gekregen. Toch vind ik het een pluspunt, het geeft aan dat men nadenkt en met zorg doet. Daar hou ik van.
Vier sterren ivm de website die nog even bijgeschaafd moet worden en de openingstijden mogen ruimer, koopavond ofzo?

Frank Verstraelen

Vlotte afhandeling Ć©n service. Snelle en acurate levering.

Leo

Prima. Bood de laagste prijs voor paraplu

Laagste prijs