G.J. Gerritsen

Beloofd wordt op de site dat levering de eerst volgende dag plaats heeft. Echter daags na mijn bestelling op donderdag ontving ik een mailbericht dat het de eerstvolgende werkdag werd.

Dat is dus vier dagen of twee werkdagen later. Niet netjes. Zeker in vergelijk met andere leveranciers.

Reactie GolfDiscountstore.nl:

U heeft donderdag na 18:00 besteld, wij hebben uw order de volgende ochtend gelijk verwerkt en toegezonden. De levering heeft vanwege het weekend pas maandag plaatsgevonden. Wij zijn afhankelijk van... U heeft donderdag na 18:00 besteld, wij hebben uw order de volgende ochtend gelijk verwerkt en toegezonden. De levering heeft vanwege het weekend pas maandag plaatsgevonden. Wij zijn afhankelijk van de bereidheid van onze transporteurs. Alle bestellingen gaan tot 17:00 nog dezelfde dag de deur uit, op korte termijn zal dit niet veranderen en heeft alles te maken met de lengte van onze zendingen. Golftassen en clubs overschrijden de norm van 80cm. Ik hoop dat uw schoenen de onvrede over de levertijd hebben kunnen wegnemen.

Van dalen

Waroom, omdat ik weet dat ze toch goed aan je verdienen
Bij deze web is minpunt
Ik vind boven 50 euro geen bezorg kosten moet betaald worden
Retour kosten ook
Verzien wat anders dat moeite waard is voor je klant en jezelf

Retour geld was snel op mijn rekening geboekt
Dat vond ik heel fijn

Raymond Van Polanen Petel

Prima service

Veel op voorraad

W.J. ten Bulte

Correct en een zeer goede aflevering van de goederen

n.v.t.

Jasper

Prima, geen problemen gehad.

Prima, geen problemen gehad.

Verzending was niet erg snel: was niet thuis bij de bezorging en werd toen meteen doorgestuurd naar een pickup point. Helaas was dat een winkel zonder koopavond, dus moest tot zaterdag wachten om het op te halen.

Erg goedkoop. Was voor de aanschaf van een GPS tracker ruim 30 euro goedkoper dan andere webshops.

Cor Wiggelman

Prima ervaring.

Persoonlijk contact en extra hun best gedaan om de artikelen tijdig te leveren!

Karel

Verkeerde headcovers werden verstuurd. Gebeld, kreeg vraag de klacht te mailen, 3 dagen later nog niks gehoord dus maar weer gebeld. Mail was nog niet gezien dus ook niet gelezen, maar ze belden... Verkeerde headcovers werden verstuurd. Gebeld, kreeg vraag de klacht te mailen, 3 dagen later nog niks gehoord dus maar weer gebeld. Mail was nog niet gezien dus ook niet gelezen, maar ze belden daarna wel terug. "Ik zie dat u uit de buurt komt, zou u zelf hierheen kunnen komen om ze te ruilen?"Tja, ik heb het gedaan maar zo hoort het natuurlijk niet. In de winkel bovendien wat nors geholpen bij de ruiling. Kostte zichtbaar moeite om sorry te zeggen. Denk niet dat ik hier ooit weer eens iets bestel en voortaan maar gewoon naar de winkel ga als ik iets van hen nodig heb. Maar de kans is groot dat ik mijn spullen voortaan elders betrek.

Nee geen enkele

Reactie GolfDiscountstore.nl:

Excuses voor het toesturen van de Taylormade Headcover 5 in plaats van de 3. Wij hebben uw mail niet kunnen behandelen voor uw telefonische benadering vanwege het weekend en hebben direct aangeboden... Excuses voor het toesturen van de Taylormade Headcover 5 in plaats van de 3. Wij hebben uw mail niet kunnen behandelen voor uw telefonische benadering vanwege het weekend en hebben direct aangeboden deze om te ruilen. Tijdens het gesprek merkte wij op dat u in de buurt woonachtig was en vroegen u of u misschien in de buurt zou zijn en dat u dan ook kon binnenstappen voor de omruiling. Als u hierop negatief had geantwoord hadden wij alles per post geregeld? Mijn collega van het magazijn heeft u geholpen terwijl overig personeel met klanten bezig waren. Ik heb hem excuses horen maken op de achtergrond en van wat ik heb gezien en gehoord bent u netjes te woord gestaan. Ik ben bang dat uw onvrede is ontstaan omdat wij elkaar niet goed begrepen hebben. Geen sprake van langs moeten komen, enkel gevraagd of u in de buurt zou zijn. Excuses zijn gemaakt zonder moeite en volgens mijn collega van het magazijn bent u vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Neemt niet weg dat uw ervaring anders was en hoop dat wij dit in de toekomst beter kunnen doen.

Paul Colegem

Duidelijke informatie over de items. Goede en snelle service wat de leveringen betreft,

Goede sortering van de spullen en ook een overzichtelijke website. Met daarop scherpe aanbiedingen

J. Voorburg

Prima service nadat de oorspronkelijk bestelde artikelen niet leverbaar bleken te zijn. Er werd van alles gedaan om tot een goed alternatief te komen, ook prijstechnisch.

Met name klant- en servicegerichtheid.