Marja de koff

Zeer tevreden over alles , artikel en bezorging. Enige minpuntje vind ik dat jullie computer programma,nogal snel heen en weer springt,als je iets in tikt.

Artikel ( golfbag) is niet te duur voor wat kwalitatief word aangeboden

Marja de koff

Artikel ( golfbag) is niet te duur voor wat kwalitatief word aangeboden

J.G. Kooistra

Snelle levering en een mooi groot assortiment golfartikelen

snelle levering, groot assortiment, prettig telefonisch contact

Jan de Roon

Doet wat het beloofd! Goede prijs kwaliteit verhouding.

Duidelijke en , nog belangrijker, correcte informatie over het product.

Rene

Erg goed.

Goede prijs en snelle levering

marja de koff

Snelle en ook eerlijke verkoop. wat ze zeggen klopt, en ook materiaal is uitstekend van kwaliteit en prijs.

ze verkopen alles voor een goede concurerende prijs

Kranenberg

Vlotte, correcte levering.

Jaqueline

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht.
Snelle levering.
Alleen geen precieze details gekregen over de levering (datum en tijdsvak).
Levering door DPD was niet zoals verwacht. Gemakkelijk gevonden wat ik zocht.
Snelle levering.
Alleen geen precieze details gekregen over de levering (datum en tijdsvak).
Levering door DPD was niet zoals verwacht.
Bestelling was over de schutting gedaan. (er was op het moment van levering niemand thuis).

Duidelijke site waar het gezochte goed te vinden was. Prima prijs/kwaliteit.

Hugo Herbots

Heel tevreden

klantvriendelijk tot en met.

G.J. Gerritsen

Beloofd wordt op de site dat levering de eerst volgende dag plaats heeft. Echter daags na mijn bestelling op donderdag ontving ik een mailbericht dat het de eerstvolgende werkdag werd.

Dat is dus vier dagen of twee werkdagen later. Niet netjes. Zeker in vergelijk met andere leveranciers.

Reactie GolfDiscountstore.nl:

U heeft donderdag na 18:00 besteld, wij hebben uw order de volgende ochtend gelijk verwerkt en toegezonden. De levering heeft vanwege het weekend pas maandag plaatsgevonden. Wij zijn afhankelijk van... U heeft donderdag na 18:00 besteld, wij hebben uw order de volgende ochtend gelijk verwerkt en toegezonden. De levering heeft vanwege het weekend pas maandag plaatsgevonden. Wij zijn afhankelijk van de bereidheid van onze transporteurs. Alle bestellingen gaan tot 17:00 nog dezelfde dag de deur uit, op korte termijn zal dit niet veranderen en heeft alles te maken met de lengte van onze zendingen. Golftassen en clubs overschrijden de norm van 80cm. Ik hoop dat uw schoenen de onvrede over de levertijd hebben kunnen wegnemen.