Jet Scholts

Snelle levering en goed verpakt

An

Snelle bezorging

Smulders

Via de website kon ik niet met ideal betalen. Moest zelf bellen hoe ik toch kon betalen en produkt kon verkrijgen. Kreeg bankrek nummer door. Nog 2x gebeld. Uiteindelijk 3 wkn later product... Via de website kon ik niet met ideal betalen. Moest zelf bellen hoe ik toch kon betalen en produkt kon verkrijgen. Kreeg bankrek nummer door. Nog 2x gebeld. Uiteindelijk 3 wkn later product ontvangen slechte service

Hans Wolst

Het verkeerde artikel werd geleverd. Daar de prijs en effectiviteit gelijk was van t product en ik de golfparaplu met UV bescherming 2 dagen later echt nodig had. Heb ik die niet geruild of melding... Het verkeerde artikel werd geleverd. Daar de prijs en effectiviteit gelijk was van t product en ik de golfparaplu met UV bescherming 2 dagen later echt nodig had. Heb ik die niet geruild of melding gemaakt.
Het heeft helaas een andere uitstraling dan bedoeld.

neen

BJ Commissaris

Zeer efficiënt en betrouwbaar

Snel en duidelijk in communicatie

Ratnik

Ich bin sehr zufrieden. Diesmal war die Verpackung desolat, was aber den Golfbällen nicht geschadet hat.

Schnelle Lieferung!

barbara pieters

snelle levering, goede website

Hertog

voor dit product normaal

Esther Hermens

Bestelling snel geleverd, helaas past het niet. Retour gestuurd.

Snelle levering, retour behandeling en terugbetaling snel gedaan.

G.J.Bruurs

Slecht, oplossing voor niet leveren van bestelling nog niet opgelost, ondanks contacten.
Vragen veel geduld van de klant.
Reageren op mail van de klant met de enquête.
In plaats van...
Vragen veel geduld van de klant.
Reageren op mail van de klant met de enquête.
In plaats van oplossing van probleem.

Proberen problemen op te lossen .