DAVE TEARNEY

Perfect

Alles volgens afspraak en mooi op tijd

Marc demeyer

Perfecte en juiste levering

Vandaag Besteld, de dag erop reeds geleverd

A.M. den Hollander

Bij Golfdiscounter een volledige set golfclubs aangeschaft.

Pro-actief contact zoeken toen bleek dat het door mij bestelde niet op voorraad was en mij een gelijkwaardig alternatief bieden.

Jan Hoelaars

Product was niet nieuw, verpakking was open alsmede de plastic verpakking van het product. Was duidelijk hun laatste exemplaar, na mijn bestelling was dit product niet meer leverbaar.

Snel geleverd , prijs was OK

Reactie GolfDiscountstore.nl:

Beste meneer Hoenselaar,
Beste meneer Hoenselaar,
Jammer dat u deze review zo plaatst als u over een artikel niet tevreden bent dan kan dat altijd worden opgelost. Het product is gewoon uit voorraad leverbaar en u heeft niet het laatste zitje gekregen. Wij verkopen uitsluitend nieuwe producten en als dat niet zo is dan staat dit er duidelijk bij vermeld.
Bent u niet tevreden met het zitje en is deze niet gebruikt kunnen wij deze altijd laten omruilen.
Team Golfdiscountstore.
Wij verkopen uitsluitend

Hugo

Prima online ervaring. Aankoopproces duidelijk en klantenservice per mail goed bereikbaar. Het retourproces vond ik wat vreemd maar kan komen omdat mijn aankoop net wat anders verliep door een eigen... Prima online ervaring. Aankoopproces duidelijk en klantenservice per mail goed bereikbaar. Het retourproces vond ik wat vreemd maar kan komen omdat mijn aankoop net wat anders verliep door een eigen fout bij het betalen.

Sterke webshop, goede informatie, bereikbare klantenservice per mail en snel antwoord.

Kees

Golftrolley omgeruild voor ander type

Top service. Perfecte afhandeling?

golf

Prima.

snelle levering. product zoals beschreven op de site.

KLM

Positief

Snelle service

XXX

Snelle service en goede prijs/kwaliteitsverrhouding

Snelle service en goede prijs/kwaliteitsverrhouding

Fabrice van Luijt

Heel goed!

Duidelijke website, correcte levering.