Na bestelling werd alles snel en correct gecommuniceerd.

Volop keuze, prettige prijzen en vlotte service

Rijschool Cleopatra

Zeer prettige sfeer

Vlot en kennis van zaken

Ferry Schluter

Rustige zaak met hele ruime keus. Prettige, vriendelijke bediening.

Assortiment. Er is echt een hele ruime keus in alle prijsklassen.

Berk

Alles netjes en keurig bevestiging per mail

Oprijd bezorgd en uitstekende koerier die kwam afleveren. Diverse keuzes voor aflevering. Top

Ron

Fijne winkel met leuk personeel

Breed kleding assortiment, schoenen

henk sinninghe damste

Prettig zaken te doen!

Snelle service( kreeg de gekochte club al binnen 1 dag. ) goede prijs- kwaliteit verhouding

F. van Essen

Service en afspraken zijn nagekomen

Vriendelijke benadering

Frank

Prima levering van golfschoenen

Gewoon zoals het hoort.

Ed Dorenbos

Ik bestelde een golfset op basis van staandaardmaten en kreeg er een die daarvan afweek. Waarschijnlijk omdat de grips niet tot aan het eind om de shaft waren geschoven. In telefonisch overleg gaf... Ik bestelde een golfset op basis van staandaardmaten en kreeg er een die daarvan afweek. Waarschijnlijk omdat de grips niet tot aan het eind om de shaft waren geschoven. In telefonisch overleg gaf ik aan dat ik vanwege mijn lengte een voorkeur had voor een iets kortere shaft dan de standaardlengte had. Wij maakten een deal waarbij ik op eigen kosten de ijzers/wedges zou terugsturen en Golfdiscountstore de 7 clubs 0,25 inch gratis zou inkorten.

De service van Golfdiscountstore sprak meer zeer aan; digitale afhandeling waar mogeliik, (aanvullend) persoonlijk contact waar gewenst.
Een klein puntje van kritiek. Bij de aanvraag van de...
Een klein puntje van kritiek. Bij de aanvraag van de golfset kun je aangeven dat je wel of niet een standaard grip wilt, maar deze vraag wordt niet gesteld t.a.v. de gewenste lengte van de club. Dit kan leiden tot de hiervoor door mij geschetste gevolgen.

Peter

Goede communicatie en levering zoals beloofd.

Op tijd en goed verpakt verzonden.