Rene Stoppelenburg

Prima service. Gekregen wat ik bestede en op tijd

Assortiment

Bert

Nieuwe Ecco schoenen gekregen na een klacht.
Top service dus!

Assortiment en klantenservice.

Henk Deugd

Prima geholpen

Men weet waarover men praat en verkoopt geen loze praatjes. Gewoon een eerlijk verhaal wat het beste materiaal voor jou kan zijn.

Ruud

Kwaliteit golfballen onvoldoende, niet schoon en sterk beschadigd

Reactie GolfDiscountstore.nl:

Beste Ruud, Wij krijgen weinig klachten op de lakeballs (gebruikte golfballen) maar ben je niet tevreden over een artikel wat bij ons is aangeschaft mag het altijd retour en zullen wij het bedrag... Beste Ruud, Wij krijgen weinig klachten op de lakeballs (gebruikte golfballen) maar ben je niet tevreden over een artikel wat bij ons is aangeschaft mag het altijd retour en zullen wij het bedrag crediteren of nieuwe versturen. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de ballen.
Team Golfdiscountstore

Eric van Deursen

Kwalitatief goed en betaalbaar

Zie boven

Marc Mulder

Ze hebben écht veel 'merchandise'! Van pitchfork tot paraplu, van ball retrievers tot golftassen etc...

De levertijd is kort

Bert

Prima product voor scherpe prijs

Prima bedrijf, vriendelijke medewerker, goed advies gekregen omtrent de aanschaf van een golftrolley.
Bedrijf is gevestigd op een industrieterrein, eerste verdieping van een gebouw, dat zou wel iets beter aangegeven kunnen worden, zeker als je er voor de eerste keer naar toe gaat

De prijzen van de golf benodigdheden

Uitstekende winkel met erg goede service!

Scherp geprijsde producten, snel verzonden en uitstekende klantenservice

Hans

Ok