Frank

Prima levering van golfschoenen

Gewoon zoals het hoort.

Ed Dorenbos

Ik bestelde een golfset op basis van staandaardmaten en kreeg er een die daarvan afweek. Waarschijnlijk omdat de grips niet tot aan het eind om de shaft waren geschoven. In telefonisch overleg gaf... Ik bestelde een golfset op basis van staandaardmaten en kreeg er een die daarvan afweek. Waarschijnlijk omdat de grips niet tot aan het eind om de shaft waren geschoven. In telefonisch overleg gaf ik aan dat ik vanwege mijn lengte een voorkeur had voor een iets kortere shaft dan de standaardlengte had. Wij maakten een deal waarbij ik op eigen kosten de ijzers/wedges zou terugsturen en Golfdiscountstore de 7 clubs 0,25 inch gratis zou inkorten.

De service van Golfdiscountstore sprak meer zeer aan; digitale afhandeling waar mogeliik, (aanvullend) persoonlijk contact waar gewenst.
Een klein puntje van kritiek. Bij de aanvraag van de...
Een klein puntje van kritiek. Bij de aanvraag van de golfset kun je aangeven dat je wel of niet een standaard grip wilt, maar deze vraag wordt niet gesteld t.a.v. de gewenste lengte van de club. Dit kan leiden tot de hiervoor door mij geschetste gevolgen.

Peter

Goede communicatie en levering zoals beloofd.

Op tijd en goed verpakt verzonden.

Eerste ervaring qua aankoop was prima met GolfDiscountstore.nl

Prijsstelling is concurrerend met andere aanbieders en bij het ophalen van golftas en trolley werd aan klantenbinding gedaan.

Corien Rigter

Uitstekend

Alles verliep prima

Bert de Vilder

Ruime keuze en de juiste prijs kwaliteit verhouding

Producten goed te bekijken en duidelijk omschreven

Onlangs een Golftrolley gekocht. Twee dagen later had ik hem binnen. Ik kon de levering prima volgen.

Snel en goed

Ank van den Heuvel

Snelle reactie en snelle levering

Snelle reactie

Nicoline van 't Pad-Brouwer

Top bedrijf

Snelle levering en ook hele snelle omruiling

J

Top !!!

Bij aanpassingen meedenken en uitvoeren !!