GoFysio

Ab van der Velde

De onderlinge samenwerking van de fysiotherapeuten met zorg aan mij.De belangstelling na de behandelingen stelde ik zeer op prijs.
Ook ben ik blij dat er nu een samenwerking is tussen Gofysio...
Ook ben ik blij dat er nu een samenwerking is tussen Gofysio en Geinoord.Ik zal zeker als selectie trainer van de JO16-1 de jongens gelijk doorsturen met een blessure.

Samira Serghini

De bejegening van de fysiotherapeut is niet altijd vriendelijk. De woorden zijn wel beleefd maar aan de attitude ontbreekt soms emphatie of echt begrip. Voel me soms een last en een nummer die weer... De bejegening van de fysiotherapeut is niet altijd vriendelijk. De woorden zijn wel beleefd maar aan de attitude ontbreekt soms emphatie of echt begrip. Voel me soms een last en een nummer die weer geholpen is. Soms ook afgepoeierd. Je moet erg assertief zijn maar mijn idee en dan nog mag je blij zijn als je geholpen wordt. Het personeelijk goed geschoold maar aan de gedrags competenties kan men nog winst behalen. Dan zou het echt een top praktijk zijn want de faciliteiten zijn er. Ik ben bereid om hier aan mee te denken mocht het wenselijk zijn. Mijn telefoonnummer is 06 4464 2227.

Patrick Schrijver

Klantgericht, doelmatig, sociaal, goede inhoudelijke kennis

Jasper

Luistert goed, begrijpt mijn problemen en zoekt de beste behandelmethodes, ook met eventueel advies van collega’s.
Is echt serieus met zijn vak bezig. En stelt je op je gemak.
En dat de...
Is echt serieus met zijn vak bezig. En stelt je op je gemak.
En dat de problemen verergert zijn, ligt absoluut niet aan hem. En hij geeft eerlijk aan dat verdere behandeling op dit moment voor mij niet veel goeds zal doen. Hij heeft mij dan ook doorverwezen naar mijn huisarts en mijn neuroloog.
Voor zo’n jonge man doet hij zeer goed zijn best.

Arnold van Lon

Ik heb ook andere therapeuten gehad maar Michael is de kampioen. Heb gemerkt dat zijn kennis ruim is ,contact met hem is goed en hij weet goed in te schatten wat het gevolg is van een bepaalde... Ik heb ook andere therapeuten gehad maar Michael is de kampioen. Heb gemerkt dat zijn kennis ruim is ,contact met hem is goed en hij weet goed in te schatten wat het gevolg is van een bepaalde behandeling. Dat het bij mij nog geen goed resultaat heeft gehad staat los van zijn handelen.

Linda Huizing pouw

Het meedenken om toch in beweging te kunnen blijven, zodat ik mijn werkzaamheden kan blijven doen.Oplossings gericht denken.

Robin Althues

Zeer prettig, duidelijk, streng, kundig en begripvol. Volgens mij hoort een fysiotherapeut zo te zijn. Bij mij werkt het in ieder geval.