GoFysio

Nils W

Fysiotherapeut (Mark) is niet alleen erg deskundig, maar ook erg plezierig in omgang. Altijd heel geïnteresseerd in het wel en wee van zijn (ex) patiënten. Dat geldt eigenlijk voor de meeste... Fysiotherapeut (Mark) is niet alleen erg deskundig, maar ook erg plezierig in omgang. Altijd heel geïnteresseerd in het wel en wee van zijn (ex) patiënten. Dat geldt eigenlijk voor de meeste fysiotherapeuten bij GoFysio..

Yvette

Behandelplan werd per consult herzien en zo nodig aan gepast: erg goed geluisterd naar mijn klachten

Alida

Mijn klacht werd begrepen en de manier van omgaan met elkaar was gelijkwaardig; ik bedoel dat zij in haar omgang met mij niet deed alsof zij op basis van haar kennis wist wat goed voor mij was; er... Mijn klacht werd begrepen en de manier van omgaan met elkaar was gelijkwaardig; ik bedoel dat zij in haar omgang met mij niet deed alsof zij op basis van haar kennis wist wat goed voor mij was; er was voldoende ruimte voor mijn eigen inbreng.

Mirza Idu

Goede uitleg. Goed contact. Ik heb een 9 gegeven ipv een 10 omdat ik liefst wat meer rust gehad tijdens de behandeling. In die 30 min is er mijnsinziens iets teveel tegen me aangepraat. Persoonlijk... Goede uitleg. Goed contact. Ik heb een 9 gegeven ipv een 10 omdat ik liefst wat meer rust gehad tijdens de behandeling. In die 30 min is er mijnsinziens iets teveel tegen me aangepraat. Persoonlijk had ik dit liefts wat minder gehad.

Fee

Is gezellig en hard werken naar een spoedig herstel

Sandra

Combinatie van professionele kundigheid, gastvrijheid, naast de patiënt staan (samen) en persoonlijk contact. Heb ik als bijzonder prettig ervaren. Dat geldt voor beide therapeuten waar ik door ben... Combinatie van professionele kundigheid, gastvrijheid, naast de patiënt staan (samen) en persoonlijk contact. Heb ik als bijzonder prettig ervaren. Dat geldt voor beide therapeuten waar ik door ben behandeld.

Liesbeth van der Velden

Op tijd ingezien dat doorverwijzing naar schouderkliniek noodzakelijk was

Ad Verdonk

Kwalitatief goede zorg, vriendelijk en vermindering van de klachten. Vakman!

Simone

Fijn persoon die mijn klachten serieus nam en met mij mee dacht

Irene

Professioneel, gezellig, weet waar ik tegen aan loop en neemt mij heel serieus