GoFysio

Otto Meijers

De klachten waarmee ik kwam, werden veroozaakt door een hielspoor. De hielspoor uitte zich in harde kuiten bij het sporten en nekklachten. Fysiotherapeuten Olivier en Fleur hebben de klachten... De klachten waarmee ik kwam, werden veroozaakt door een hielspoor. De hielspoor uitte zich in harde kuiten bij het sporten en nekklachten. Fysiotherapeuten Olivier en Fleur hebben de klachten professioneel aangepakt. Nu, na ruim een half jaar, ben ik geheel pijn vrij en kan weer gewoon hardlopen. De grote sleutel naar het succes was wel de (Dry- neeling) van Fleur.
Super blij met dit succes!!!

hans balfoort

Mijn naam is hans balfoort, 62 jaar en woon in nieuwegein. Ik heb (had) al jaren een ernstig probleem...namelijk aan 2 heupen chronische slijmbeurs ontsteking, met een mooi woord bursitis... Mijn naam is hans balfoort, 62 jaar en woon in nieuwegein. Ik heb (had) al jaren een ernstig probleem...namelijk aan 2 heupen chronische slijmbeurs ontsteking, met een mooi woord bursitis trochanterica.
Na uitvoerig onderzoek orthopeed ziekenhuis nieuwegein doorgestuurd naar de pijnbestrijding. Behandeling : 3 maandelijks een injectie. Deze injectie bestaat uit een verdovingsvloeistof en een corticosteroïde. Een corticosteroïde is een sterk ontstekingsremmend medicijn.
In veel gevallen biedt een injectie alleen tijdelijk verlichting, hoewel de verlichting soms maanden kan aanhouden. Als de injectie in de pees wordt geïnjecteerd kan dit er voor zorgen dat de irritatie afneemt. Er moet voorzichtig worden omgesprongen met injecties in een pees omdat dit ook schade aan de pees kan aanrichten. Hierdoor kan er uiteindelijk een scheur ontstaan.
Mijn beide slijmbeurzen zijn dusdanig geïrriteerd geraakt, dat de behandeling door de pijnbestrijding gestopt moest worden. De pijn werd erger en de situatie leek uitzichtloos.

Na een tip van de pijnbestrijding over verdere behandeling heb ik contact opgenomen met het ziekenhuis in Enschede, Medisch Spectrum Twente, Dr. Govaert orthopeed/trauma chirurg.
Daar bleek nog behandeling mogelijk, het operatief deels verwijderen van de slijmbeurs, een zgn. bursectomie.
Dit is aan een heup ook gedaan.
Geen prettige operatie met lang revalidatie als gevolg.
Echter...…..weken na de operatie was de pijn weer volledig terug. De operatie had dus geen goed gedaan.

Hopeloos zocht ik op internet verder voor behandeling van deze vervelende pijn, welke best impact op mijn kwaliteit van leven had gekregen.

Tijdens mijn speurwerk stuitte ik op de website van GoFysio, Sportfysiotherapie, Manuele Therapie, Revalidatie
Na telefonisch contact een intake gesprek met Karel Kraan, orthopedisch Manueel therapeut, specialisme shockwave en dry needling.
Karel vertelde uitvoerig wat de behandelmethode met de shockwave zou kunnen gaan doen voor mijn pijnlijke heupen.
Behandeling gestart. In het begin wekelijks, daarna wat langere interval tussen de behandelingen.
Na enige weken behandeld te zijn begon de pijn anders aan te voelen. De behandeling was soms pijnlijk, intensief, maar wel houdbaar, zeker omdat ik steeds meer het gevoel kreeg dat het "werkte "!
Na een tijdbestek van ca. 3 maanden waren mijn beide heupen nagenoeg pijnvrij.
Ik kon goed bewegen, werd 's nachts niet meer wakker door de brandende pijn...…...zo blij mee.

CONCLUSIE : Door de professionele behandeling met shockwave en dry needling heeft KAREL KRAAN mij voor 95% van al mijn pijn en ellende afgelopen.
Daar waar specialisten orthopedie faalden en geen behandeling meer zagen, durfde karel de uitdaging wel aan te gaan met als gevolg twee pijnvrije heupen.

GoFysio ( karel kraan) staan dus voor goede behandeling van je klachten, kwaliteit en professie !!!!!

In een later stadium kreeg ik ook een slijmbeurs ontsteking in mijn schouder en een zeer vervelende pijnlijke tennis ellenboog.

Ook deze zijn door karel kraan behandeld met shockwave en dry needling……..het resultaat : na enige weken pijnvrij

Hele slechte ervaring. M.i. Erg onprofessioneel. Ben gestopt.

Alice Eijgenraam

Aandacht voor de cliënt en grote deskundigheid

Marjoleinv van Leeuwen

Goede deskundigheid en sluit goed bij mijn ideeen aan. Is realistisch terwijl ik soms denk dat ik veel meer kan, maar dat is niet zo

van Doorn

Omdat de fysiotherapeut mijn klacht goed heeft teruggedrongen tot een stabiel proces. En als het verergerd mag ik altijd even tussen door terug komen. Ze heeft goede tips gegeven hoe te tillen en... Omdat de fysiotherapeut mijn klacht goed heeft teruggedrongen tot een stabiel proces. En als het verergerd mag ik altijd even tussen door terug komen. Ze heeft goede tips gegeven hoe te tillen en zitten en staan. en ook qua schoenen (loop nu amper meer op hoge hakken, maar kan het wel weer dank zij haar)

Christa

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en begeleiding bij de revalidatie. Duidelijke uitleg en mijn doelen staan voorop.

Kees

Hij luistert goed en past de behandeling aan naar mate wat nodig is en mijn wensen zijn.