Salari

Goede en behulpzame opstelling. Vorm van persoonlijk contact met de mogelijkheid terug te bellen. Uitvoering bestelling was conform mijn wensen, was snel en pakket had de juiste inhoud.

Persoonlijk contact, meedenkend en attent.

Laatste gedeelte van de bestelling via een ander bedrijf naar het buitenland was niet te volgen.

Reactie Goedkopetelefoon.eu:

Beste heer Salari,

We betreuren dat u aangeeft dat u niet voldoende bent geïnformeerd over het verloop van de order. Wij sturen wel standaard na elke handeling een automatische email. Ook de mail met de track en trace van het pakket is naar u verzoden. U zou dus wel alle informatie gehad moeten hebben. Onze excuses als het e.a. toch niet duidelijk is geweest.

Goedkopetelefoon.eu

Dave

2x een telefoon besteld, 2x snelle en complete levering. Zonder poespas, precies wat je zou willen.

Snelle en complete levering

Henk de Nennie

Een goede ervaring

Duidelijk in schrift en woord.

Dave

Snelle en complete levering

Het een goed en veilig webshop. De medewerker zijn vriendelijk en aardig mensen .

Goed en snel klanteservice

Blijf doorgaan met klanten vriendelijk . Ik

Eerste keer iets besteld een mobiel die ik heel graag wilde hebben voor een lage prijs

dat de mobiel super goed uit ziet en super goed werkt dus jullie maken je aanbiedingen echt 100% waar

Goede service

Oplader heeft slecht contact met iPhone

Praktijk voor karakteranalyse

Hele goede ervaring. Je krijgt wat ze beloven. Direct persoonlijk contact. Snelle levering. Alles goed ingepakt. Top service ! Ze denken mee. En je krijgt garantie!

Snelle afhandeling

Erg goed, alles snel en duidelijk en product helemaal naar verwachting.

Snel geleverd en duidelijke informatie.