Wendy van der Draai

Uitstekende ervaring! Bekers worden heel snel geleverd en prijs/kwaliteitverhouding is top.

stefan

Besteld voor 16:00 en volgende dag binnen gekregen en bekers van mooie kwaliteit. Ik zou dit zeker aanbevelen!

Maria

Goede kwaliteit bekers, snelle levering, goede service!

Caroline

Ik bestel hier al jaren mijn bekers, gaat altijd heel vlot en netjes. Je wordt ook altijd goed geholpen en personeel denkt met je mee.

Loes Beljaars

Heel slecht, custom bekers besteld. Blijken er geen deksels te zijn die erop passen. Terwijl dat de maten wel zouden moeten passen volgens de website. Dus zit nu met 10.000 bekers waar ik niks mee... Heel slecht, custom bekers besteld. Blijken er geen deksels te zijn die erop passen. Terwijl dat de maten wel zouden moeten passen volgens de website. Dus zit nu met 10.000 bekers waar ik niks mee kan. En een oplossing bedenken lukt ze ook niet.

Glenn

Altijd goede service!

Jeffrey

Ruim assortiment om uit te kiezen + snelle levering!!

Jos

Na ruim 2 weken niets binnen, en niets gehoord. Ik heb mijn geld terug gevraagd

Reactie Goedkopekoffiebekers.nl:

Dank u wel voor uw feedback en wij willen onze excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft gehad. We hebben in het systeem gekeken en meerdere producten van uw bestelling waren met vertraging bij... Dank u wel voor uw feedback en wij willen onze excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft gehad. We hebben in het systeem gekeken en meerdere producten van uw bestelling waren met vertraging bij ons binnengekomen, dit doordat de containerschepen moeten omvaren i.v.m. met de gevaren in de Rode Zee. Dit neemt niet weg dat we u beter op de hoogte hadden moeten houden. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u beter van dienst te zijn.

Manuel

Wij hebben altijd een zeer goede en plezierige ervaring met GKB gehad!

W.

Zeer goede kwaliteit en goede service!