Informatie over verloop order
Datarecovery resultaat

Chantal van Tuin-Nuhaan

Super goede service en voor ons gelukkig dat alles nog gevonden kon worden!

Snelle afhandeling en goed op de hoogte houden van de stand van zaken

ga zo door

Martijn

Duidelijk en betrouwbaar.
Houden je goed op de hoogte.
In mijn geval alle gegevens hersteld.
En dat voor een redelijke prijs.

A. Bosscha

Vlotte duidelijke verwerking van hulpvraag.

Marlies Lazeroms

Een hele goede ervaring. We zijn goed op de hoogte gehouden van het proces en meegenomen in alle stappen. Indien zaken niet duidelijk waren werden we telefonisch goed te woord gestaan.

Communicatie

We weten uiteindelijk waardoor de harde schijf is gecrasht maar vooraf werd al aangegeven dat we hier geen informatie over zouden krijgen.

N. van leeuwen

Duidelijke afspraken op voorhand en redelijk goede bereikbaarheid en mondelinge toelichting uitstekend.

Ja, wat beloofd wordt, wordt ook toegezegd.

de link die na recovery werd toegezonden met een overzicht van de mappenstructuur werkte niet.
Dit werd echter goedgemaakt door het toezenden van voldoende screenshots.

Esther Wit

Professioneel bedrijf. Het lukte mij niet om het bestand welke Goedkope Data Recovery had toegestuurd op mijn computer te zien. Ik werd vriendelijk geholpen en begeleid door de telefoon zodat ik als...

Duidelijk, vriendelijk en behulpzaam.

Eigenlijk ben ik helemaal tevreden over dit bedrijf maar een heel klein vebeterpuntje:
Het was mij onduidelijk hoe ik mijn bestanden terug kreeg dus misschien op de offerte erbij zetten inclusief externe hardeschijf of iets.

W. Treur

Het bedrijf is helder over de bewerkingen die ze gaan verrichtten. Alles wordt op papier gezet en heb je nog vragen, de uitleg is helder.

Komt zijn afspraak na. Een schijf niet te redden? Hoef je niet te betalen.

Vragen aan de klant of ze de kapotte schijven terug willen hebben. Het kan zijn dat er nog garantie op zit.

Xander Gallois

Ik werdt duidelijk, goed en snel geholpen.

Snelheid, professionaliteit, prijs

Thomas Lindenhovius

Uitstekend! Absurd snelle service, zowel in het de planning van de opdracht als het uitvoeren ervan. Tevens erg bereikbaar en toegankelijk via zowel de mail als telefonisch.

- Duidelijk en goed omschreven informatie op de website en in offertes
- Makkelijk bereikbaar en toegankelijk voor vragen
- Snel in het inplannen en oppakken van werk, terwijl de klant zelf al inspraak heeft

Zimmerman

We werden goed geïnformeerd over de problemen en herstel mogelijkheden van onze externe harde schijf. Wat anderen niet was gelukt, lukte hier wel en hadden we na jaren alle bestanden toch weer...

zeer goede info mbt tot de voortgang van het recovery proces.

Vooraf informeren of iemand een windows of apple computer gebruikt ivm met het plaatsen van de bestanden op de nieuwe harde schijf.