Klantenservice
Prijs-/kwaliteitsverhouding

Dawit

Topper tevreden

Nick

Niks te klagen! Ik ben alleen niet tevreden over het product. Niet hun schuld!

Op- of aanmerkingen

Product voldoet niet aan mijn eisen.

Erika

Snel, correct en goed verpakt geleverd

J.A.V. Stolwijk

Ik zocht hoesjes voor mijn Samsung S7 mobiele telefoon.
Ik zocht hoesjes voor mijn Samsung S7 mobiele telefoon.
Duidelijke site. Snelle levering. Factuur in klein formaat bij het product. Voordeel dat je niet eerst een account hoeft aan te maken voor een snelle koop. Op tijd geleverd.
Heel goede eerste ervaring, gelijk een tweede hoesje gekocht.

Geen. Positieve ervaring.

grimmonprez inge

Zeer goed

Op- of aanmerkingen

is gelijk het is afgebeeld

C. Fransen

Henk

Bedrijf zal goed zijn, geleverd product voldeed niet aan mijn wensen

Op- of aanmerkingen

Hoesje was niet mooi aan te brengen en niet passend, na 1 x douchen liep er water onder waardoor en meer luchtbellen verschenen, gevoeligheid qua aanraken is ook minder, kortom verwijderd en... Hoesje was niet mooi aan te brengen en niet passend, na 1 x douchen liep er water onder waardoor en meer luchtbellen verschenen, gevoeligheid qua aanraken is ook minder, kortom verwijderd en weggegooid (geld).

Reactie Goedhoesje.nl:

Beste Henk, bedankt voor uw feedback. Helaas is het hoesje wat u besteld heeft niet waterdicht, wij adverteren hier ook niet mee. Indien u contact opneemt met onze klantenservice kijken we graag met... Beste Henk, bedankt voor uw feedback. Helaas is het hoesje wat u besteld heeft niet waterdicht, wij adverteren hier ook niet mee. Indien u contact opneemt met onze klantenservice kijken we graag met u mee naar een alternatief.
Goedhoesje.nl