Klantenservice
Prijs-/kwaliteitsverhouding

De vries hummel

Zeer tevreden ,ruime keuze .

N.v t

Patricia Vanneste

Vlot & correct. Snelle respons bij een probleem

Op- of aanmerkingen

Ze luisteren naar uw opmerking & zorgen voor een correcte oplossing. Je wordt heel vriendelijk bediend & te woord gestaan. Er is ook ruime keuze in het aanbod

Cornelis

Goed.

Geen.

xx

Wisselend

Op- of aanmerkingen

kwaliteit van de hoesjes is minimaal. hoesje was na 1 dag al kapot, telefoon erbij ook kapot. Beetje jammer....

Reactie Goedhoesje.nl:

Beste, bedankt voor uw feedback. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het hoesje snel stuk gaat. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice hierover? Wij kijken graag naar een passende... Beste, bedankt voor uw feedback. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het hoesje snel stuk gaat. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice hierover? Wij kijken graag naar een passende oplossing.
Goedhoesje.nl

Merel

Het was er snel, aleen het plastic van het bescherm laagje was een beetje los gegaan waardoor die er nu niet helemaal mooi opzit.

Sarah

Snelle reactie, goede service

Op- of aanmerkingen

Ik had het verkeerde formaat hoesje besteld. Retour aangemeld per mail en gevraagd om hoesje om te ruilen. Ontving snel reactie. Heel behulpzaam. Na retour sturen verkeerde hoesje, snel de juiste... Ik had het verkeerde formaat hoesje besteld. Retour aangemeld per mail en gevraagd om hoesje om te ruilen. Ontving snel reactie. Heel behulpzaam. Na retour sturen verkeerde hoesje, snel de juiste ontvangen. Goede, snelle service!

Marco

Kwaliteit van de screenprotector is prima, kleefkracht kan iets krachtiger. Service van Hasan is top! Hij denkt echt met je mee, waardoor ik tegen een kleine vergoeding een betere versie dan de... Kwaliteit van de screenprotector is prima, kleefkracht kan iets krachtiger. Service van Hasan is top! Hij denkt echt met je mee, waardoor ik tegen een kleine vergoeding een betere versie dan de bestelde protector kreeg.

Wilco

Snelle levering, doen wat ze beloven!

Op- of aanmerkingen

Hele duidelijke website met goede informatie, zeer snelle levering.

Miranda

Snelle levering. Lage prijzen. Goed product.

Wonder

Snel en goed. 👍