Klantenservice
Prijs-/kwaliteitsverhouding

Sandra

Hele goede ervaringen. Ik dacht dat mijn hoesje beschadigd was en ben vriendelijk en netjes geholpen.

m van schyndel

Snel en zorgvuldig

Op- of aanmerkingen

klntenservice niet nodig gehad, bestelling kwam snel en correct binnen

Goedhoesje.nl

Precies wat ik zocht vlot geleverd

Elles

Goede site, snelle levering

hannah plugge

Ik heb een 360 transparant bescherm hoesje besteld voor mijn iphone 12 mini.

Op- of aanmerkingen

Voor dit bedrag had ik misschien ook niet zo veel mogen verwachten, ik vond een tientje niet veel! Het hoesje past en beschermt goed, maar valt me toch tegen want het typen lukt niet goed! Bepaalde... Voor dit bedrag had ik misschien ook niet zo veel mogen verwachten, ik vond een tientje niet veel! Het hoesje past en beschermt goed, maar valt me toch tegen want het typen lukt niet goed! Bepaalde letters of toetsen moet je twee keer indrukken omdat het plastic toch nét niet aansluit op je scherm. Dus als je snel snel snel een berichtje wilt typen, moet het hoesje er eerst weer af. Valt mij tegen!

Reactie Goedhoesje.nl:

Beste Hannah, bedankt voor uw feedback. De touchscreen dient goed bedienbaar te blijven met het hoesje om het toestel. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice hierover? Dan kijken wij graag... Beste Hannah, bedankt voor uw feedback. De touchscreen dient goed bedienbaar te blijven met het hoesje om het toestel. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice hierover? Dan kijken wij graag naar een passende oplossing.
Goedhoesje.nl

adrie .heuverling

Een beschadigd hoesje geleverd, MAAR direkt een ander toegestuurd gekregen . bedankt

JB

Gemakkelijk bestellen, snelle correcte levering!

Jovanca

Goede producten, goede snelle levering