Klantenservice

Henry Schreuder

😔

Hoesje paste niet.

Reactie Goedhoesje.nl:

Beste Henry, bedankt voor uw feedback. Wij hebben hierover contact gehad per mail. U heeft een hoesje besteld voor de Huawei P8 Lite 2017, terwijl u de P8 Lite bezit (zonder toevoeging 2017). Dit... Beste Henry, bedankt voor uw feedback. Wij hebben hierover contact gehad per mail. U heeft een hoesje besteld voor de Huawei P8 Lite 2017, terwijl u de P8 Lite bezit (zonder toevoeging 2017). Dit zijn 2 verschillende toestellen. Ik snap de verwarring, maar de benamingen voor de toestellen verzinnen wij helaas niet zelf. U heeft uiteraard het recht om de bestelling binnen het zichttermijn te retourneren zodat wij de bestelling kunnen crediteren voor u.

Albi

Mooi passend hoesje

Op- of aanmerkingen

Over de klantensevice hebben we geen ervaring, vandaar 3 sterren.

Mw Loer

Op- of aanmerkingen

Heb mijn telefoon weer in mijn oud kapot hoesje! Omdat de nieuwe, die ik bij jullie besteld heb, de telefoon daarin niet goed zitten blijft. De magneet is niet sterk genoeg om de telefoon op z’n... Heb mijn telefoon weer in mijn oud kapot hoesje! Omdat de nieuwe, die ik bij jullie besteld heb, de telefoon daarin niet goed zitten blijft. De magneet is niet sterk genoeg om de telefoon op z’n plaats te houden. Met de kans dat mijn telefoon uit het hoesje glijdt en stuk gaat!
Dit gebeurt al, wanneer je het knopje aan de zijkant aan wil zetten.
Ik heb het twee dagen gebruikt, vond het te veel risico!!!

Reactie Goedhoesje.nl:

Beste Mw Loer, bedankt voor uw feedback. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice hierover? Wij lossen dit graag netjes op voor u.
Met vriendelijke...

Rob

Goede ervaring, hoesje kwam snel aan en was eigenlijk beter dan ik verwacht had.

Nvt

Duidelijk en correct

Op- of aanmerkingen

Klantenservice is snel en zoekt naar oplossingen

Roderlo

Alles is perfekt verlopen, zoals het hoort!!

Lievaart

Ik heb goede ervaring, op tijd geleverd. Prima!

CB

Product is goed, levering zoals afgesproken.

Reactie Goedhoesje.nl:

Beste CB, vriendelijk bedankt voor uw positieve feedback. Veel plezier van het hoesje toegewenst!