Reactie snelheid

geen opmerking

Aurelia Lewis

Ok

Trial card

Put names on the samples sent with the trial card

Kizzy

H

proefpakketje

x

SF

Mooie kaarten ontvangen, maar helaas niet complete bestelling.

Mooie kaarten redelijk op tijd ontvangen, zoals ik ze verwacht had.

Geen communicatie voor de rest. Ik miste een kaart, wel voor betaald. Tot op heden geen reactie gekregen. Heel jammer.

JW

Hele fijne samenwerking!

Fijne communicatie, meedenken met problemen!

Een beetje verwarrend dat Gloria Cards weer valt onder Stijlvolle trouwkaarten, waarom niet in 1!

Reactie Gloria Cards:

Bedankt voor de vele sterren en positieve feedback.
Bedankt voor de vele sterren en positieve feedback.
Uw schrijft dat het verwarrend is dat Stijlvolle Trouwkaarten onder Gloria Cards valt. Op het gebied van trouwkaarten zijn we al ruim 10 jaar actief. Gloria Cards is daar sinds kort bijgekomen om nog meer kaarten te kunnen aanbieden in dezelfde stijl. De trouwkaarten blijven we op een andere domeinnaam verkopen omdat die heel erg sterk is. We bouwen nu aan Gloria Cards. Communicatie hierover ga ik nog eens onder de loep nemen.
Bedankt voor uw bestelling bij ons.
Hartelijke groet, Jo-Anne

Cees

Correct

eigen inbreng

niet

Edwin

Correct en meedenkend

Denken mee, en controleren zonder dat je er om vraagt. Dat is heel fijn!

Weet ik niet

IL

Prachtige kaarten! Absolute kwaliteit! Helaas was er een productiefout waardoor de bestelling vertraagd was. Dat kan gebeuren maar ik zou dan wel graag (pro-actief) op de hoogte worden gesteld van... Prachtige kaarten! Absolute kwaliteit! Helaas was er een productiefout waardoor de bestelling vertraagd was. Dat kan gebeuren maar ik zou dan wel graag (pro-actief) op de hoogte worden gesteld van de vertraging. Desalniettemin zou ik de volgende keer weer hier bestellen.

Super kwaliteit en prachtige kaarten!!!

Tijdige informatie over bestellingstatus en verzendstatus

Reactie Gloria Cards:

Bedankt voor het geven van een review. We nemen je aanwijzingen mee in ons serviceoverleg voor als we nog een keer te maken krijgen met een productiefout. Dit hadden we beter op moeten... Bedankt voor het geven van een review. We nemen je aanwijzingen mee in ons serviceoverleg voor als we nog een keer te maken krijgen met een productiefout. Dit hadden we beter op moeten lossen.
Hr. groet, Jo-Anne