Gert-Jan

Zeer spoedige service, producten van goede kwaliteit. Gewoon top!

Communicatie; 1 telefoontje gehad en vervolgens was alles geregeld binnen één dag.

Bestelling geplaatst voor flessen en bijpassende doppen. Pakket met schade bij afhaalpunt opgehaald. Mail gestuurd hierover maar nooit een reactie ontvangen.

Reactie Glazen flessen en potten:

Beste klant,

Allereerst bedankt voor uw feedback. Het is niet onze bedoeling geweest om u geen reactie te geven op uw e-mail. Wij gaan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Wanneer een klant breuk constateert zorgen wij altijd, in overeenstemming met de klant, voor een passende oplossing. Wij zullen daarom alsnog contact met u opnemen en bieden u onze welgemeende excuses aan.

Met vriendelijke groeten,
Team Glazenflessenenpotten.nl

Willemien Fisherman

Super service !En zeer vriendelijk te woord gestaan flessen waren niet goed geleverd door UPS en medewerker nam gelijk probleem over om op te lossen.Hield me op de hoogte van voortgang en heb...

Telefonische behandeling van probleem zeer vriendelijk en accuraat

Beek Spirits

Ik had flesjes nodig, met doppen. De zending was stipt op tijd zonder problemen, de tweede zending idem dito. Keurig!!

Alles goed, persoonlijk contact en bereid buiten de lijntjes te kleuren.. (mee te denken)

Persoonlijk contact.

Marnix

Heldere zaak. Doen wat ze beloven.

Snelle levering, goed verpakt.

Zoals je mag verwachten , goed verpakt en duidelijke afspraken.

t.luiten

Als jullie de verzending door UPS blijven laten verzorgen, geef ik een dikke onvoldoende.
Zij geven niet specifieker aan dan voor eind van de dag bezorgen.
Zij kwamen pas om 20.00 uur....

bedrijf doet verder volgens mij wat een bedrijf moet doen.

Reactie Glazen flessen en potten:

Beste klant,
We vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de manier van leveren door UPS en begrijpen uw irritatie. Helaas hebben wij, nadat de order verzonden is, geen invloed meer op het verdere verloop. Wij danken u in ieder geval voor uw feedback en zullen uitzoeken of het mogelijk is een specifiekere bezorgtijd aan te geven.

Met vriendelijke groeten,
Team Glazenflessenenpotten

Marscha

Ik wou graag zwarte deksels voor de flesjes die ik besteld heb. Binnen een half uur stonden ze ook op de site zodat ik ze direct mee kon bestellen. Ideaal 2 dagen later had ik alles in huis.