Sarah Verlinden

Positief: (i) correct en vlot antwoord op vragen via mail (ii) correcte afhandeling bestelling. Negatief: (i) erg hoge verzendkosten, (ii) hoewel op website https://www.glazenflessenenpotten.be/... Positief: (i) correct en vlot antwoord op vragen via mail (ii) correcte afhandeling bestelling. Negatief: (i) erg hoge verzendkosten, (ii) hoewel op website https://www.glazenflessenenpotten.be/ vermeld dat je als Belgische klant BTW-vrij kan bestellen blijkt dit niet het geval te zijn (is door ons nagevraagd via mail)

Peter Cremers traiteur

Prima !! goede dienstverlening.

Goed verpakt

Desirée

Fanny Vancauwenberghe

Flessen aankopen om te bestickeren of te bedrukken

Vlotte levering

Loek Rossini

Oplichters. Adverteren overal met "gratis verzending" maar je krijgt wel een "kleine hoeveelheid toelage" die hoger is dan verzendkosten. Schofterig tuig.

niet kunnen ontdekken

Reactie Glazen flessen en potten:

Beste Loek Rossini,
Beste Loek Rossini,
Wat vervelend dat uw ervaring niet aan de verwachting voldeed. Wij willen dit graag persoonlijk met u oplossen. Helaas zijn uw contactgegevens niet bij ons bekend. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze klantenservice? Dit kan door te bellen naar 0320-266166 op kantoortijden of door een mail te sturen naar info@flessenenpotten.nl.
Wij zien uw reactie graag tegemoet!
Team Glazenflessenenpotten.nl

Sven Velleman van SHOP4EVERY1 BV

Alles verliep vlot zowel online als de zending.

Producten waren zeer goed verpakt.

Luca Overmars

Doppen en pp31,5 tang besteld

Snelle reactie en levering

www.zwartzaadolie.nl

Prima kwaliteit, snel geleverd en vakkundige service

breukleus aangekomen en netjes op de hoogte gehouden.

Dominique Peterson

ruime keuze

Lydia van der Kroon

Mooie product en flexibel traject

Reageren direct