Art4Light

Snel en betaalbaar

Lief dat jullie nog 1 pot nastuurden

WoodNeck (duurzame likeur producent)

Dikke aanrader gezien de bereikbaarheid zodra ik vragen had, de prijs/kwaliteit verhouding en ze belden zelfs op om te vragen of het geplande bezorg moment schikte voor mij.

De prijzen en de service

Caroline Huisken

Top bedrijf, handelen snel en correct

Lossen een klacht netjes op!

Liesbeth Renne Lilo-advies

Positief

site is overzichtelijk, als je nog aanvullende onderdelen nodig hebt worden die getoond, je hoeft niet te zoeken

Mouritsagf

Top bedrijf

Kwalitatief ook zeker aan te bevelen

M. Lanser

Slechte zaak, potten besteld. Waren er een paar gebroken, werd er moeilijk gedaan over het vergoeden. Ik moest alles maar uitzoeken tussen het gebroken glas en goed afwassen om de glasresten eruit... Slechte zaak, potten besteld. Waren er een paar gebroken, werd er moeilijk gedaan over het vergoeden. Ik moest alles maar uitzoeken tussen het gebroken glas en goed afwassen om de glasresten eruit te spoelen. Dit terwijl gezien de verpakkingswijze te verwachten was dat het één en ander zou breken. Wellicht ook een andere transporteur aan te raden voor deze winkel.

geen idee

Reactie Glazen flessen en potten:

Dat is erg vervelend om te horen. Wij zouden daarom graag met u in contact willen komen om het een en ander uit te zoeken. Wij kunnen op uw naam helaas geen bestelling vinden.
Zou u ons kunnen...
Zou u ons kunnen mailen (of bellen) en het ordernummer van uw bestelling kunnen doorgegeven?
Dan gaan we uitzoeken.
Glazenflessenenpotten.nl

Dirk Pruimboom

Bereikbaarheid, contact, prijzen en levering

Huub Bolster

Groot aanbod

Goede prijskwalteit snelle levering

Erik van Es

Onvriendelijk

snelle levering

Reactie Glazen flessen en potten:

Beste Erik,
Wat vervelend dat u de service als onvriendelijk hebt ervaren.
Beste Erik,
Wat vervelend dat u de service als onvriendelijk hebt ervaren.
Wij hebben een standaardprocedure waar wij ons aan moeten houden bij het verwerken van klachten, zoals in u geval de situatie was.
Dit zorgt ervoor dat alles intern netjes afgehandeld kan worden, enkel telefonisch een probleem melden is hierdoor helaas niet voldoende.
Jammer dat u het zo vervelend vond om een e-mail te sturen met de betreffende klacht.
Gelukkig is het alsnog goed gekomen en heeft u de volgende dag nog de ontbrekende items mogen ontvangen!

Agnes Domhof

Klantvriendelijk