Frits Weites

Prima, snel en goed geleverd.

Duidelijke website

Maria Pilidou

Het hele proces van bestellen, afhalen en dergelijke is prima. Het aangeschafte product (doppen op sapflessen) is echter niet in orde: van de 100 doppen zijn er 17 die doordraaien en niet bruikbaar... Het hele proces van bestellen, afhalen en dergelijke is prima. Het aangeschafte product (doppen op sapflessen) is echter niet in orde: van de 100 doppen zijn er 17 die doordraaien en niet bruikbaar zijn

Ik hoop op een goede oplossing hiervoor

Reactie Glazen flessen en potten:

Beste Maria,
Allereerst bedankt voor uw feed-back.
Wij hebben de niet bruikbare sluitingen netjes en snel met uw gecompenseerd en de situatie is opgelost.
U kunt altijd persoonlijk...
Beste Maria,
Allereerst bedankt voor uw feed-back.
U kunt altijd persoonlijk contact met ons opnemen, wij zijn u graag van goed dienst en denken in oplossingen.
Team Glazenflessenenpotten

Dirk Van Dyck

Alleen maar positieve punten op alle gebied.

De snelheid en volledigheid van de dienstverlening.

Gery Van Den Broeck

Artbycoco

Super snel, top service.. goed verpakt .. klantvriendelijk. Had ik jullie maar eerder ontdekt

Snel klantvriendelijk

Jan Mertens

Top service, snelle en correcte levering.

Makkelijk bereikbaar bedrijf. Zeer snelle reactie.

G. Bosje

Heel blij met dit bedrijf en vooral met Cindy! We hadden wat paniek met voorraad en zij loste het voor ons op. En dat terwijl ik eigenlijk niet zo heel aardig tegen haar was geweest. Dikke duim en... Heel blij met dit bedrijf en vooral met Cindy! We hadden wat paniek met voorraad en zij loste het voor ons op. En dat terwijl ik eigenlijk niet zo heel aardig tegen haar was geweest. Dikke duim en nogmaals dank aan de mensen die het voor ons hebben geregeld.

Service gericht en flexibel.

Valentyn Pype

Goede producten

Vlugge levering.

Particulier

Alle weckpotten waren heel en compleet ik snap niet dat de mensen moeten klagen als er eens iets niet klopt.

Tom

Flessen besteld, werd snel geleverd l.

Alles was onbeschadigd. Goed verpakt.