J.W van Dorp

Nieuwbouw woning laten plakken. Alles via mail en whatsap geregeld. Goed contact en komen afspraken na. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

a.van kleef

Zeer goede kwaliteit en oplossingsgericht ook in de nazorg

Lies

Het contact met Glasvliesbehangers vond ik heel plezierig. En met name ook de flexibiliteit van hun zijde over de startdatum (die door de opleveringswijzigingen diverse malen is aangepast) van hun... Het contact met Glasvliesbehangers vond ik heel plezierig. En met name ook de flexibiliteit van hun zijde over de startdatum (die door de opleveringswijzigingen diverse malen is aangepast) van hun werkzaamheden. Door hun medewerking kon mijn appartement toch op korte termijn worden ingepland. De offerte was duidelijk evenals de afspraken inhoudelijk en financieel. Met dank aan de drie heren is het behang- en sauswerk naar tevredenheid en zelfs in één dag uitgevoerd. Top dus!

Laurence Walhout

Wij hebben ons hele appartement door Gerlof laten voorzien van renovlies behang en daarna laten latex verven. Daarnaast ook twee muren in een kleur laten verven. We zijn super blij met het... Wij hebben ons hele appartement door Gerlof laten voorzien van renovlies behang en daarna laten latex verven. Daarnaast ook twee muren in een kleur laten verven. We zijn super blij met het resultaat. Gerlof werkt snel en nauwkeurig. Is ook kritisch op zijn eigen werk. Geeft ook eerlijk aan wat er wel en niet realistisch is.

Lang voordat de behanger aan de slag zou kunnen, nog voor de eerste paal geslagen was, heb ik al veel contact opgenomen met Glasvezelbehangers.nl om allerlei vragen te stellen. Alle vragen werden... Lang voordat de behanger aan de slag zou kunnen, nog voor de eerste paal geslagen was, heb ik al veel contact opgenomen met Glasvezelbehangers.nl om allerlei vragen te stellen. Alle vragen werden altijd netjes beantwoord en het advies was goed. De prijs voor de offerte is echt transparant gebleken. Zoals gezegd geen adddertjes en alles tot en met de kitnaadjes afgewerkt. Gerlof zelf heeft een hele week de tijd genomen om alles zo zorgvuldig mogelijk voor te bereiden en af te werken. Ik ben super tevreden over het resultaat en voor dat geld ruim ik zelf graag even de rommel op 😉

Jorn Luijmes

Goed, soms wat te druk met prive zaken, man komt beetje verstrooid over hij is ook een klein stukje vergeten te verven! Voorderest heel goed! Hij zal er alles om doen om het aftemaken ook als is het... Goed, soms wat te druk met prive zaken, man komt beetje verstrooid over hij is ook een klein stukje vergeten te verven! Voorderest heel goed! Hij zal er alles om doen om het aftemaken ook als is het 7 uur in de avond

Andreas

Uitstekend werk geleverd tegen scherp tarief.