Dekens

Slechte klantenservice reageren niet pas na een week bericht terug

Yvonne lemmens

Vind de retourkosten en verzending aan de hoge kant zeker als het ook nog defect is bij terugsturen krijg je geen geld terug
Strenge regels voor het terugsturen kortom flink minpunt

Retour en verzending aanpakken

Reactie Glassboard.nl:

Wij handelen geheel conform de wet kopen op afstand. Deze regels staan ook keurig in onze algemene voorwaarden. Hieronder staat de passage van het herroepingsrecht. Het retour sturen is voor eigen... Wij handelen geheel conform de wet kopen op afstand. Deze regels staan ook keurig in onze algemene voorwaarden. Hieronder staat de passage van het herroepingsrecht. Het retour sturen is voor eigen kosten. De kosten voor het opsturen naar u als klant toe moeten wij al vergoeden. (wat vreemd is want als u en item in een winkel koopt en terug brengt dan vergoeden die uw brandstof en parkeergeld ook niet ;-) )
Helaas is het retour sturen van deze producten niet goedkoop en ook niet zonder risico. Deze risico's nemen wij op ons bij het versturen naar u, maar bij het retour sturen is dit helaas net andersom.
Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan 1. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer. 2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken. 3. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. 4. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument. 5. De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen. 6. Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering van gas, water of elektriciteit die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis.

Van offenwert

Aanrader, beste service ooit!

Heel goed verpakt. Snelle levering

Den Hertog

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop en de manier waarop dit is afgehandeld. Prima advies ook om goed te controleren bij aflevering.

Nvt

Erg tevreden over de levering en de service. Mooi product van goede kwaliteit!

Bij de product informatie op de website was niet duidelijk aangegeven welke kleur marker er bij meegeleverd zou worden.

DJP Bessems

Goede service na helaas defect product in eerste levering; zonder enige poespas direct een nieuw product opgestuurd gekregen

Samantha Nijhuis/Gemeente Binnenmaas

Prima telefonisch contact gehad

manon van wiggen

Op tijd geleverd en goede kwaliteit! We zijn blij met ons schrijf/magneetbord!