Goede info op de website, contact met klantenservice correct, gegeven informatie is in overeenstemming met aflevering.

Tijdens het bestelproces alternatieve afleveradressen aangeven ipv via een mailing nadat het bestelproces is voltooid.

Martijn

Drie zwarte glassboards besteld, levering en product waren volgens verwachting.

Wellicht een verbeterpunt; bij de zwarte glassboards werden naast witte ook zarte stiften geleverd. Dat lijkt mij niet handig.

Duidelijke informatie en mooie foto's bij de produkten.

Margo Jacobs - BS De Tweesprong, Nederweert-Eind

Prima. Duidelijke website, snelle levering.

Ralf Rapp / EPCOR bv.

Makkelijk bestellingen te plaatsen en alle informatie over een product is makkelijk te vinden op de website

na mijn bestelling kreeg ik 7 emails achter elkaar met dezelfde bevestiging, 1 had wel voldoende geweest.

Chantal

Ik zocht een betaalbaar glassboard met de juiste afmetingen voor de beste prijs, en die vond ik bij Glassboard.nl. Besteld, betaald, ontvangen. Helemaal prima.

Er stond bij het witte glassboard dat er een witte stift bij zou zitten. Dat was nog even spannend, maar er zat natuurlijk gewoon een zwarte bij. Eenvoudig om aan te passen, lijkt me.

Het was mijn eerste bestelling bij Glassboard.nl . Alles is soepel verlopen, en vooral zeer snel. en de informatie die ik gekregen heb was meer dan voldoende.

Qua dienstverlening heb ik geen tips. mijn order is zeer snel en correct verlopen.
De website vindt ik persoonlijk wat oubollig en wat minder aantrekkelijk dan zou kunnen.

Vanessa

Op zoek naar accessoires voor mijn glassboard en kon hier heel snel alles vinden wat ik nodig had. Duidelijke site, goede prijzen.

Levering was ook erg goed geregeld en ik stel de...

Levering was ook erg goed geregeld en ik stel de mails altijd zeer op prijs over de status van mijn bestelling.

Rianne

Het glassboard was goed verpakt, netjes op tijd geleverd en voldeed aan onze verwachtingen.

Nette & snelle service!