Maud

Glasboards die ik nergens anders zag, van een super kwaliteit. Snelle levering en degelijk verpakt aangezien het erg breekbaar was. Makkelijk te monteren, aanrader! Ik kocht de weekplanner.

Anton Gahler

De informatie die bij de levering van ons glasbord was geleverd was heel korrekt, mijn vrouw heeft bij het afhalen van het
pakket ook extra opgelet op beschadigingen aan de verpakking....
pakket ook extra opgelet op beschadigingen aan de verpakking. Inderdaad was aan de overdoos een beschadiging maar
aan de uiteindelijke doos waarin het glasbord zit was gelukkig niets te zien. Ik weet niet of op de overdoos nog extra stickers van jullie worden geplakt met een extra wwarschuwing Carefully of iets degelijks, maar het glasbord hangt op
en ziet er prachtig uit

Zie boven

3 dingen besteld. 1 was defect,maar snel gratis nageleverd. 1 niet op voorraad,3 dagen later geleverd.

Misschien handig als een deel van je bestelling niet op voorraad is je dan kunt aangeven of je wilt wachten tot order compleet is.

nee

Goede info op de website, contact met klantenservice correct, gegeven informatie is in overeenstemming met aflevering.

Tijdens het bestelproces alternatieve afleveradressen aangeven ipv via een mailing nadat het bestelproces is voltooid.

Martijn

Drie zwarte glassboards besteld, levering en product waren volgens verwachting.

Wellicht een verbeterpunt; bij de zwarte glassboards werden naast witte ook zarte stiften geleverd. Dat lijkt mij niet handig.

Duidelijke informatie en mooie foto's bij de produkten.

Margo Jacobs - BS De Tweesprong, Nederweert-Eind

Prima. Duidelijke website, snelle levering.

Ralf Rapp / EPCOR bv.

Makkelijk bestellingen te plaatsen en alle informatie over een product is makkelijk te vinden op de website

na mijn bestelling kreeg ik 7 emails achter elkaar met dezelfde bevestiging, 1 had wel voldoende geweest.

Chantal

Ik zocht een betaalbaar glassboard met de juiste afmetingen voor de beste prijs, en die vond ik bij Glassboard.nl. Besteld, betaald, ontvangen. Helemaal prima.

Er stond bij het witte glassboard dat er een witte stift bij zou zitten. Dat was nog even spannend, maar er zat natuurlijk gewoon een zwarte bij. Eenvoudig om aan te passen, lijkt me.