Snelle levering en mooi product

De informatie over wat je moet doen als de bestelling arriveert schrikt nogal af. Het zou beter zijn als jullie garanderen dat je een goed product geleverd krijgt of er iets misgaat bij de levering... De informatie over wat je moet doen als de bestelling arriveert schrikt nogal af. Het zou beter zijn als jullie garanderen dat je een goed product geleverd krijgt of er iets misgaat bij de levering of niet. Nu lijkt het net of je zelf verantwoordelijk bent.

Selvi Schulpen

Na een vraag via de mail dezelfde dag een duidelijk antwoord. Vervolgens heb ik het glassboard de dag erna ontvangen op het juiste tijdstip en plaats. Het glassboard is ook van een hoogwaardige... Na een vraag via de mail dezelfde dag een duidelijk antwoord. Vervolgens heb ik het glassboard de dag erna ontvangen op het juiste tijdstip en plaats. Het glassboard is ook van een hoogwaardige kwaliteit dat ik reeds al complimenten heb gehad van anderen.

T. Hulst

Zeer tevreden over de service, snelle levering.
Breekbare producten prima verpakt

AT

Makkelijke bestelprocedure, snelle bezorging en je word goed op de hoogte gehouden over het moment van bezorgen.

Prima service!

Ria Bouman

Prima bedrijf!!

Anke Rozendaal

Snelle levering.
Bij problemen met transportbedrijf GLS nam Glassboard heel snel actie en het nam heel snel contact met mij op. Vriendelijk en vrolijk

Telefonisch contact kunnen opnemen als klant

Makkelijk te bestellen via de website, snelle levering en er werd een beschadigd glassboard gebracht maar zonder problemen werd een nieuwe toegestuurd! Bedankt voor de mooie glassboarden.

jeroen

Glassboard van Naga gekocht. In goede orde aangekomen. Niets op aan te merken

Meer duidelijkheid over binnenkort verwachte voorraad (en huidige voorraad).