Anke Rozendaal

Snelle levering.
Bij problemen met transportbedrijf GLS nam Glassboard heel snel actie en het nam heel snel contact met mij op. Vriendelijk en vrolijk

Telefonisch contact kunnen opnemen als klant

Makkelijk te bestellen via de website, snelle levering en er werd een beschadigd glassboard gebracht maar zonder problemen werd een nieuwe toegestuurd! Bedankt voor de mooie glassboarden.

jeroen

Glassboard van Naga gekocht. In goede orde aangekomen. Niets op aan te merken

Meer duidelijkheid over binnenkort verwachte voorraad (en huidige voorraad).

Gonnie Milder

Een super service en als iets niet compleet is, sturen ze het dezelfde dag nog na.

Tamara Doesburg

Zeer goed! Snelle levering en de producten zijn van goede kwaliteit

Zoekfunctie op de website zou iets beter kunnen.

Goed,

Ik vond alleen de wisser qua sterkte om te wissen wat tegenvallen.
Ook staat erbij mij product paars maar het is lila.

No problems with the order whatsoever!

GLS doesn’t seem to be to reliable with their delivery times, maybe find a better logistics partner. They came two hours after the three hour timeframe they gave online ended.

Ad Kuijf

Prima, snelle levering en goede communicatie

nee zie boven

Ik heb glassboards besteld, omdat dit een breekbaar product van glas is, is de levering per postkoerier gevoelig, je hebt geen grip op wie de dozen onvoorzichtig behandeld. Bij mijn bestelling... Ik heb glassboards besteld, omdat dit een breekbaar product van glas is, is de levering per postkoerier gevoelig, je hebt geen grip op wie de dozen onvoorzichtig behandeld. Bij mijn bestelling bleek, toen ik het uit de verpakking haalde, één glassboard een breuk te hebben in het glas. Ik heb daarna de klantenservice gebeld, en ze hebben zonder problemen een nieuwe nageleverd.

Het is een hele duidelijke en overzichtelijke site.