De bestelling is prima verlopen alleen waren de bestelde magneten kapot en hier werd verder niks mee gedaan. Er werd aangegeven dat ik die zelf wel tegen elkaar had laten botsen. Dit viel me erg... De bestelling is prima verlopen alleen waren de bestelde magneten kapot en hier werd verder niks mee gedaan. Er werd aangegeven dat ik die zelf wel tegen elkaar had laten botsen. Dit viel me erg tegen. Voor mij daardoor geen aanbeveling voor een volgende bestelling.

S.

Goede website. Prima prijzen. Het glazen white bord had een kleine beschadiging (stukje wit aan de zijkant eraf maar geen zin om terug te sturen). Zwarte pennen prima. De gele en groene zijn... Goede website. Prima prijzen. Het glazen white bord had een kleine beschadiging (stukje wit aan de zijkant eraf maar geen zin om terug te sturen). Zwarte pennen prima. De gele en groene zijn 's-avonds niet te zien en overdag niet echt goed. Ook zijn de gekleurde niet uit te vegen met de borstel ( toch staat erop dry clean). Zwart wel. Jammer dat er geen rood was.

Tamara deckers

Super fijn, snel geleverd en toen er iets niet mee geleverd was fijn contact met de klantenservice

VanR

Afhandeling ging vlot, duidelijke prijsinfo (behalve verzendkosten). Vriendelijke aanpak, zowel op de website als op de papieren bij het product.

De website was vrij onoverzichtelijk georganiseerd. Beschikbare kleuren waren pas zichtbaar na het selecteren van een bepaald product. De subcategorieën zijn ook best onduidelijk.
Betaling en...
Betaling en afhandeling gingen erg vlot. Keuze uit facturatiegegevens, leveradres enz. was duidelijk.

Prima. Levering volgens afspraak.

Goede ervaring. Duidelijke website. Levering volgens afspraak.

Het assortiment van glasmagneten is te beperkt nu bij een andere leverancier verplicht om gewenste magneten te kopen en dus 2 maal afleverkosten moeten betalen.

Bij het persoonlijk contact werd ik steeds heel vriendelijk te woord gestaan. Over het geleverde product ben ik minder tevreden. Eerst missen de accessoires die bij het bord horen, en als die... Bij het persoonlijk contact werd ik steeds heel vriendelijk te woord gestaan. Over het geleverde product ben ik minder tevreden. Eerst missen de accessoires die bij het bord horen, en als die uiteindelijk wel zijn geleverd, mist een deel ervan, en blijkt de bijbehorende pen niet te werken

zorg dat de bestelling compleet is , en kijk of alles naar behoren werkt

Reactie Glassboard.nl:

Hartelijk dank voor de review.
Het probleem met de missende accessoires is helaas vaker voorgekomen door een fout in de productie blijkt nu. Wij sturen in dit geval altijd de accessoires na....
Hartelijk dank voor de review.
Ik hoop dat u zult begrijpen dat wij niet elk pakket openen en bekijken of alles erbij zit en we kunnen natuurlijk ook niet elke marker testen...
Over de marker gesproken, op de marker staat een uitleg:
Punt 1: schud de marker goed gedurende 30 sec.
Punt 2: kies de te gebruiken punt rond of beitel
Punt 3: druk de punt herhaadelijk in tot de inkt naar de punt vloeit
Punt 4: de marker is nu gereed voor gebruik
Werkt de marker nu nog niet laat het ons dan nog even weten dan sturen wij een nieuwe per post aan u toe.

Snelle levering en mooi product

De informatie over wat je moet doen als de bestelling arriveert schrikt nogal af. Het zou beter zijn als jullie garanderen dat je een goed product geleverd krijgt of er iets misgaat bij de levering... De informatie over wat je moet doen als de bestelling arriveert schrikt nogal af. Het zou beter zijn als jullie garanderen dat je een goed product geleverd krijgt of er iets misgaat bij de levering of niet. Nu lijkt het net of je zelf verantwoordelijk bent.

Selvi Schulpen

Na een vraag via de mail dezelfde dag een duidelijk antwoord. Vervolgens heb ik het glassboard de dag erna ontvangen op het juiste tijdstip en plaats. Het glassboard is ook van een hoogwaardige... Na een vraag via de mail dezelfde dag een duidelijk antwoord. Vervolgens heb ik het glassboard de dag erna ontvangen op het juiste tijdstip en plaats. Het glassboard is ook van een hoogwaardige kwaliteit dat ik reeds al complimenten heb gehad van anderen.