Prima. Levering volgens afspraak.

Goede ervaring. Duidelijke website. Levering volgens afspraak.

Het assortiment van glasmagneten is te beperkt nu bij een andere leverancier verplicht om gewenste magneten te kopen en dus 2 maal afleverkosten moeten betalen.

Bij het persoonlijk contact werd ik steeds heel vriendelijk te woord gestaan. Over het geleverde product ben ik minder tevreden. Eerst missen de accessoires die bij het bord horen, en als die... Bij het persoonlijk contact werd ik steeds heel vriendelijk te woord gestaan. Over het geleverde product ben ik minder tevreden. Eerst missen de accessoires die bij het bord horen, en als die uiteindelijk wel zijn geleverd, mist een deel ervan, en blijkt de bijbehorende pen niet te werken

zorg dat de bestelling compleet is , en kijk of alles naar behoren werkt

Reactie Glassboard.nl:

Hartelijk dank voor de review.
Het probleem met de missende accessoires is helaas vaker voorgekomen door een fout in de productie blijkt nu. Wij sturen in dit geval altijd de accessoires na....
Hartelijk dank voor de review.
Ik hoop dat u zult begrijpen dat wij niet elk pakket openen en bekijken of alles erbij zit en we kunnen natuurlijk ook niet elke marker testen...
Over de marker gesproken, op de marker staat een uitleg:
Punt 1: schud de marker goed gedurende 30 sec.
Punt 2: kies de te gebruiken punt rond of beitel
Punt 3: druk de punt herhaadelijk in tot de inkt naar de punt vloeit
Punt 4: de marker is nu gereed voor gebruik
Werkt de marker nu nog niet laat het ons dan nog even weten dan sturen wij een nieuwe per post aan u toe.

Snelle levering en mooi product

De informatie over wat je moet doen als de bestelling arriveert schrikt nogal af. Het zou beter zijn als jullie garanderen dat je een goed product geleverd krijgt of er iets misgaat bij de levering... De informatie over wat je moet doen als de bestelling arriveert schrikt nogal af. Het zou beter zijn als jullie garanderen dat je een goed product geleverd krijgt of er iets misgaat bij de levering of niet. Nu lijkt het net of je zelf verantwoordelijk bent.

Selvi Schulpen

Na een vraag via de mail dezelfde dag een duidelijk antwoord. Vervolgens heb ik het glassboard de dag erna ontvangen op het juiste tijdstip en plaats. Het glassboard is ook van een hoogwaardige... Na een vraag via de mail dezelfde dag een duidelijk antwoord. Vervolgens heb ik het glassboard de dag erna ontvangen op het juiste tijdstip en plaats. Het glassboard is ook van een hoogwaardige kwaliteit dat ik reeds al complimenten heb gehad van anderen.

T. Hulst

Zeer tevreden over de service, snelle levering.
Breekbare producten prima verpakt

AT

Makkelijke bestelprocedure, snelle bezorging en je word goed op de hoogte gehouden over het moment van bezorgen.

Prima service!

Ria Bouman