Prima bedrijf, mooi glasboard

Jan Gubbels

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Good. Have now ordered 3 boards from them. very customer focused.

I would recommend that you pack the corners of the glassboards better, so that they don't get damaged

Snelle verzending, pakket goed verpakt. Ontving ook instructies via mail over het aannemen van het pakket ivm breekbaarheid. Ik ben super blij met het product.

J. De Jonge

Duidelijke site, veel keuze, erg snelle levering.

De bestelling is prima verlopen alleen waren de bestelde magneten kapot en hier werd verder niks mee gedaan. Er werd aangegeven dat ik die zelf wel tegen elkaar had laten botsen. Dit viel me erg... De bestelling is prima verlopen alleen waren de bestelde magneten kapot en hier werd verder niks mee gedaan. Er werd aangegeven dat ik die zelf wel tegen elkaar had laten botsen. Dit viel me erg tegen. Voor mij daardoor geen aanbeveling voor een volgende bestelling.

S.

Goede website. Prima prijzen. Het glazen white bord had een kleine beschadiging (stukje wit aan de zijkant eraf maar geen zin om terug te sturen). Zwarte pennen prima. De gele en groene zijn... Goede website. Prima prijzen. Het glazen white bord had een kleine beschadiging (stukje wit aan de zijkant eraf maar geen zin om terug te sturen). Zwarte pennen prima. De gele en groene zijn 's-avonds niet te zien en overdag niet echt goed. Ook zijn de gekleurde niet uit te vegen met de borstel ( toch staat erop dry clean). Zwart wel. Jammer dat er geen rood was.

Tamara deckers

Super fijn, snel geleverd en toen er iets niet mee geleverd was fijn contact met de klantenservice

VanR

Afhandeling ging vlot, duidelijke prijsinfo (behalve verzendkosten). Vriendelijke aanpak, zowel op de website als op de papieren bij het product.

De website was vrij onoverzichtelijk georganiseerd. Beschikbare kleuren waren pas zichtbaar na het selecteren van een bepaald product. De subcategorieën zijn ook best onduidelijk.
Betaling en...
Betaling en afhandeling gingen erg vlot. Keuze uit facturatiegegevens, leveradres enz. was duidelijk.