Yvonne Koot

Klantgericht, netjes en adequaat geinformeerd. Volgens afspraak geleverd.
Vanwege maatwerk wel een lange levertijd

Niet echt! Aan de belangrijkste voorwaarde wordt voldaan. DOE WAT JE ZEGT . LUKT HET NIET LAAT HET WETEN.

Reactie Glassboard.nl:

Dank je wel voor de review. De levertijd was inderdaad wel lang helaas. Het proces wordt geevalueerd om het in de toekomst te versnellen.

Goede ervaring. Goede communicatie, snelle levering door goede koerier. Mooi product.

Keuze welke dag iets geleverd kan worden

Gert

Overzichtelijke website. Duidelijke communicatie rondom bestelling. Prettig dat vooraf wordt geïnformeerd waar op te letten bij bezorging!

Vooral zo doorgaan!

NAGA Glassboard 40 x 60 cm besteld

Stift en magneten zaten er niet bij maar zijn na een mailtje alsnog meteen verzonden

S.

Heel mooi bord, handige montage, snelle levering.

Leon

Wij hebben een zeer goede ervaring met glassboard.nl/ Het bestelde product kwam zeer snel maar was helaas tijdens het transport beschadigd. Twee dagen later hadden we een nieuw product. Kwaliteit is... Wij hebben een zeer goede ervaring met glassboard.nl/ Het bestelde product kwam zeer snel maar was helaas tijdens het transport beschadigd. Twee dagen later hadden we een nieuw product. Kwaliteit is super!

Prima bedrijf, mooi glasboard

Jan Gubbels

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Good. Have now ordered 3 boards from them. very customer focused.

I would recommend that you pack the corners of the glassboards better, so that they don't get damaged

Snelle verzending, pakket goed verpakt. Ontving ook instructies via mail over het aannemen van het pakket ivm breekbaarheid. Ik ben super blij met het product.