Boukje

Heldere site, snelle levering, en mooie producten!

Tom

Het bestelde bord bleek niet op voorraad en niet meer leverbaar. Toen maar een andere kleur besteld, maar ook die werd niet geleverd. Het heeft uiteindelijk 5 weken geduurd en bij levering ontbraken... Het bestelde bord bleek niet op voorraad en niet meer leverbaar. Toen maar een andere kleur besteld, maar ook die werd niet geleverd. Het heeft uiteindelijk 5 weken geduurd en bij levering ontbraken de accessoires.

Beter voorraadbeheer. Beter uitgangscontrole op volledigheid van de zending. Verpakking mag ook wel iets robuster.

Reactie Glassboard.nl:

Klant heeft helemaal gelijk helaas. De fabrikant van de betreffende borden heeft ons even laten zitten qua betrouwbaarheid in leveringen en voorraad. Hierdoor liepen we aardig in de backorders.... Klant heeft helemaal gelijk helaas. De fabrikant van de betreffende borden heeft ons even laten zitten qua betrouwbaarheid in leveringen en voorraad. Hierdoor liepen we aardig in de backorders. Gelukkig is dat na een kleine twee maanden weer helemaal hersteld en leveren we weer op schema uit.
Dat er dan ook nog eens bij de levering wat ontbreekt in de verpakking is wel erg vervelend. Wij kunnen hier helaas niet elke doos open gaan maken om te kijken of alle standaard accessoires wel in de doos zitten. Wij gaan er vanuit dat de fabrikant dat goed voor elkaar heeft. In slechts enkele gevallen per jaar blijkt dat niet zo te zijn. Erg vervelend voor klant dat begrijpen wij heel goed. Wij sturen dan ook altijd zonder discussie de ontbrekende artikelen na.

Colinda

Glassboard besteld als particulier. Account aanmaken ging erg gemakkelijk. Later blijkt dat je het zelfde account ook nog gebruiken kunt voor andere sites. Fantastisch!

Product zat...

Product zat goed verpakt waardoor een kleine kans op schade. Product in goede orde ontvangen en snelle levering.

Geen verbeterpunten

Mark

Scherpe prijs en veel keuze glasborden en accessoires. Wordt zeer goed verpakt thuisbezorgd.

Website kan beter. Te klein lettertype, klein (smal) opgezet. Na iets in een winkelmandje geplaatst te hebben, kom je weer in het hoofdmenu en niet waar je gebleven bent. Levering met GLS leverde... Website kan beter. Te klein lettertype, klein (smal) opgezet. Na iets in een winkelmandje geplaatst te hebben, kom je weer in het hoofdmenu en niet waar je gebleven bent. Levering met GLS leverde ons een lange (niet weg te krijgen) streep op de tegels in de voortuin omdat de bezorger 1 kant achter zich aansleepte, slordig.

FyXsio

Snelle service. Perfect en veilig verpakt en prachtig product!

Keuze mogelijkheden in kleuren en afmetingen iets overzichtelijker.

Prima ervaring met dit bedrijf. Zou ik iedereen aanbevelen.

Er is wel heel veel informatie in een keer. Misschien aan te klikken . SPECIFICATIES.
Jullie hebben een prachtig modern artikel en rekenen op jonge kopers denk ik. De letters zijn klein . Mijn dochter heeft al
haar derde bord.
Ik had graag het memobord roest in rond 45 cm besteld, maar zag het niet in jullie collectie. Dus is het 35 cm geworden.

Roelof

Prima communicatie, snelle levering, product goed verpakt. Helaas laat de kwaliteit van de ontvangen glasboards sterk te wensen over. Mogelijk komt dat omdat ik een aanbieding had. Het glas is enorm... Prima communicatie, snelle levering, product goed verpakt. Helaas laat de kwaliteit van de ontvangen glasboards sterk te wensen over. Mogelijk komt dat omdat ik een aanbieding had. Het glas is enorm kwetsbaar en een licht tikje ertegen betekent dat er stukjes glas van de rand afbreken. En met licht bedoel ik echt minimaal, zoals ertegen stoten met een kleine schroevendraaier of per ongeluk de rand op een houten tafel zetten. Beide glasboards zijn inmiddels beschadigd en niet bruikbaar. Ik had een steviger constructie verwacht.

Michel

Bestelde hier 4 glassboards (4x 100x100 voor montage naast elkaar, om een bord van 400x100 te bewerkstelligen).

Het bedrijf geeft op de website bij de status "besteld" aan dat "indien...

Het bedrijf geeft op de website bij de status "besteld" aan dat "indien op voorraad" de bestelling de volgende werkdag wordt afgeleverd. Het is echter onduidelijk of er voorraad is, en wanneer je dus je producten kan verwachten. Dat is lastig, want zeker voor bedrijfsleveringen is het wel handig als iemand de levering daadwerkelijk kan ontvangen. De levertijd van bestelling tot order was 9 dagen.

De borden werden verzonden zonder afstemming (alleen een mail na werktijd (21:00) de dag voor de levering) en dus stond de transporteur op de stoep op een verkeerd moment. De 4 borden (4x 15 kilo) werden geleverd op een pallet. De transporteur wilde de producten niet van het pallet afhalen, want de zending zou 260 kilo zijn (er was met ons indirect telefonische afstemming, omdat wij zelf niet aanwezig waren op het levermoment - wij waren verbaasd over zijn gewichtsopmerking). De zending werd dus maar in de tuin geplaatst. Bij onze aankomst op locatie bleek dus dat het gewoon 4 prima te tillen dozen waren en we konden deze dus eenvoudig naar binnen brengen.

Bij montage bleek dat de borden geen gelijke afstanden hebben voor de schroefgaten. Per punt kan dit verschillen. Dit staat ook op de meegeleverde beschrijving. Als je (net als ons) meerdere borden naast elkaar wilt hangen, dan is het afmeten dus lastig, zeker omdat de meegeleverde "mal" kleiner is dan een bord breed is. We hebben dus een eigen mal moeten maken om de juiste positionering van de schroefgaten te kunnen bepalen. De meegeleverde schroeven verschilde per bord. Bij twee van de 4 borden werden schroeven meegeleverd waarvan de kop niet recht door de schroefgaten pasten. Omdat de borden erg dicht op de muur hangen is kantelen van de borden bij ophangen ook niet super ver mogelijk, dus we hebben eigen materiaal moeten gebruiken.

De borden zelf zijn mooi en stevig. De prijs was goed. Maar de bovenstaande ervaringen hebben toch geleid tot een gemixt gevoel om hier de volgende keer weer te bestellen.

1. Communiceer duidelijker over de voorraad en verzenddatum
2. Zorg voor een consistente kwaliteit: afmetingen en afstanden van schroefgaten t.o.v. de bordrand
3. Zorg voor consistente...
1. Communiceer duidelijker over de voorraad en verzenddatum
3. Zorg voor consistente montagematerialen die werken
4. Lever een mal mee die minimaal even breed is als het bord, zodat ook bij montage van meerdere borden naast elkaar deze kunnen worden gebruikt.

Reactie Glassboard.nl:

Hartelijk dank voor de uitgebreide review. Wij gaan contact opnemen met de fabrikant aangaande de afwijkingen in schroeven en backing. Wij vermoeden dat er een wijziging is geweest in de productie... Hartelijk dank voor de uitgebreide review. Wij gaan contact opnemen met de fabrikant aangaande de afwijkingen in schroeven en backing. Wij vermoeden dat er een wijziging is geweest in de productie en dat de levering een mix van voorraad betrof waarbij er blijkaar op twee verschillende manieren geproduceerd is geweest. De tip van de MAL geven wij ook direct door aan de fabrikant.
Dit is erg vervelend en niet wenselijk.
De levertijd is in principe bij voorraad (welke op de site vermeld staat) gewoon de volgende werkdag mits er voor 17 uur besteld. Tenzij anders overeengekomen.
Een transporteur zal in principe nooit de producten van de pallet halen voor de ontvanger. De chauffeur dient te leveren tot de drempel. De verdere verwerking van de zending is voor de ontvanger.

Yvonne Koot

Klantgericht, netjes en adequaat geinformeerd. Volgens afspraak geleverd.
Vanwege maatwerk wel een lange levertijd

Niet echt! Aan de belangrijkste voorwaarde wordt voldaan. DOE WAT JE ZEGT . LUKT HET NIET LAAT HET WETEN.