Melvin

Helaas twee keer verkeerde bestelling geleverd en pech gehad met beschadigingen (waarschijnlijk door de bezorgdienst), maar op zeer correcte manier opgepakt en zonder problemen nieuwe producten... Helaas twee keer verkeerde bestelling geleverd en pech gehad met beschadigingen (waarschijnlijk door de bezorgdienst), maar op zeer correcte manier opgepakt en zonder problemen nieuwe producten ontvangen. Niets dan lof over de afhandeling, zo hoort het te zijn.

Informatie bij de producten zou iets uitgebreider mogen zijn

Marleen

Mooi glasbord. Supergoed verpakt dus perfect aangekomen. Top!

Werd snel geregeld en het ziet er erg mooi uit!

De bestelling is tot drie keer toe niet op de afgesproken tijd geleverd , helaas
Maar jullie zijn goed te bereiken en mijn contact met Remko heb ik als prettig ervaren.
Hij heeft het...
Hij heeft het tot zover goed opgelost en goed service.

Levering op afgesproken datum

Reactie Glassboard.nl:

Hartelijk dank voor de positieve noot :-)
Hartelijk dank voor de positieve noot :-)
Het is inderdaad een paar keer uitgesteld door verschillende oorzaken. Gelukkig is alles inmiddels geleverd en een vervolg bestelling is ook de deur alweer uit.

Alles verliep heel vlot: dinsdag besteld, woensdag verzonden en donderdag al in huis. Super! Alles was netjes en degelijk verpakt. De chauffeur van het transportbedrijf was vriendelijk en... Alles verliep heel vlot: dinsdag besteld, woensdag verzonden en donderdag al in huis. Super! Alles was netjes en degelijk verpakt. De chauffeur van het transportbedrijf was vriendelijk en professioneel. Prima dus.

Nathalie De cubber

Bestellen ging vlot, besteld voor 17u volgende dag verzonden klopte in mijn geval niet, wel mooie glasplaat en duidelijke instructies om te hangen

Probeer beter te communiceren als bestelling later is

Reactie Glassboard.nl:

Klant heeft helemaal gelijk. De order is donderdag de 7e keurig geplaatst en pas de maandag erop verzonden. Onze excuses voor de vertraging.

Diederick van Oorschot

Erg goed.
Glassboard kwam beschadigd binnen, maar ze hebben een andere gestuurd binnen 3dgn alles geregeld. Top.

Eerste keer iets besteld, is prima gedaan.

Groetjes Duco

Jammer dat er maar 2 magneten bij waren.

Bestelling ging gemakkelijk. Groot assortiment van uitstekende producten van goede kwaliteit.

Yvonne Hazebroek

Duidelijke website en kloppende beschrijving

Bij levering bleek er geen beloofde mal bij te zitten, dit probleem heb ik telefonisch aangegeven. Het bleek een structurele tekortkoming te zijn, de ontbrekende mal werd nagestuurd.
De...
De opgegeven thuisbreng datum klopte niet, zonder bevestiging een dag later....