Eerste keer iets besteld, is prima gedaan.

Groetjes Duco

Jammer dat er maar 2 magneten bij waren.

Bestelling ging gemakkelijk. Groot assortiment van uitstekende producten van goede kwaliteit.

Yvonne Hazebroek

Duidelijke website en kloppende beschrijving

Bij levering bleek er geen beloofde mal bij te zitten, dit probleem heb ik telefonisch aangegeven. Het bleek een structurele tekortkoming te zijn, de ontbrekende mal werd nagestuurd.
De...
De opgegeven thuisbreng datum klopte niet, zonder bevestiging een dag later....

Rik

Goed, mijn bestelling werd beschadigd geleverd en er ontbrak een item uit de verpakking, dit werd direct nagezonden en was met 1 dag in huis,

De artikelen nog iets steviger verpakken.

Boukje

Heldere site, snelle levering, en mooie producten!

Tom

Het bestelde bord bleek niet op voorraad en niet meer leverbaar. Toen maar een andere kleur besteld, maar ook die werd niet geleverd. Het heeft uiteindelijk 5 weken geduurd en bij levering ontbraken... Het bestelde bord bleek niet op voorraad en niet meer leverbaar. Toen maar een andere kleur besteld, maar ook die werd niet geleverd. Het heeft uiteindelijk 5 weken geduurd en bij levering ontbraken de accessoires.

Beter voorraadbeheer. Beter uitgangscontrole op volledigheid van de zending. Verpakking mag ook wel iets robuster.

Reactie Glassboard.nl:

Klant heeft helemaal gelijk helaas. De fabrikant van de betreffende borden heeft ons even laten zitten qua betrouwbaarheid in leveringen en voorraad. Hierdoor liepen we aardig in de backorders.... Klant heeft helemaal gelijk helaas. De fabrikant van de betreffende borden heeft ons even laten zitten qua betrouwbaarheid in leveringen en voorraad. Hierdoor liepen we aardig in de backorders. Gelukkig is dat na een kleine twee maanden weer helemaal hersteld en leveren we weer op schema uit.
Dat er dan ook nog eens bij de levering wat ontbreekt in de verpakking is wel erg vervelend. Wij kunnen hier helaas niet elke doos open gaan maken om te kijken of alle standaard accessoires wel in de doos zitten. Wij gaan er vanuit dat de fabrikant dat goed voor elkaar heeft. In slechts enkele gevallen per jaar blijkt dat niet zo te zijn. Erg vervelend voor klant dat begrijpen wij heel goed. Wij sturen dan ook altijd zonder discussie de ontbrekende artikelen na.

Colinda

Glassboard besteld als particulier. Account aanmaken ging erg gemakkelijk. Later blijkt dat je het zelfde account ook nog gebruiken kunt voor andere sites. Fantastisch!

Product zat...

Product zat goed verpakt waardoor een kleine kans op schade. Product in goede orde ontvangen en snelle levering.

Geen verbeterpunten

Mark

Scherpe prijs en veel keuze glasborden en accessoires. Wordt zeer goed verpakt thuisbezorgd.

Website kan beter. Te klein lettertype, klein (smal) opgezet. Na iets in een winkelmandje geplaatst te hebben, kom je weer in het hoofdmenu en niet waar je gebleven bent. Levering met GLS leverde... Website kan beter. Te klein lettertype, klein (smal) opgezet. Na iets in een winkelmandje geplaatst te hebben, kom je weer in het hoofdmenu en niet waar je gebleven bent. Levering met GLS leverde ons een lange (niet weg te krijgen) streep op de tegels in de voortuin omdat de bezorger 1 kant achter zich aansleepte, slordig.

FyXsio

Snelle service. Perfect en veilig verpakt en prachtig product!

Keuze mogelijkheden in kleuren en afmetingen iets overzichtelijker.