Binnen 24 uur geleverd

Overzicht van de bestelling door mailen

Levering keurig op tijd, product goed verpakt

Persoonlijk vind ik de site erg 'druk'. Vooral de linkerkolom is een overdaad aan informatie. Wat volgens mij overzichtelijker zou zijn is als je als klant eerste je keuze maakt voor een soort... Persoonlijk vind ik de site erg 'druk'. Vooral de linkerkolom is een overdaad aan informatie. Wat volgens mij overzichtelijker zou zijn is als je als klant eerste je keuze maakt voor een soort product (wil ik een fotolijst of een glasboard of ?....), dan kiest voor een bepaalde afmeting, dan kiest voor kleur enz.... Dus dat een klant stap voor stap meegenomen wordt in de keuzes die je kunt maken.

Tineke van Nieuwkoop

Gebeld omdat ik iets niet snapte, zeer vriendelijk te woord gestaan.
Volgende dag had ik mijn bestelling al binnen, netjes ingepakt.

nee

F.A.M.P van Ham

Ik had nog geen ervaring met glassboard.nl, na bestelling van het artikel kreeg ik snel een bevestiging van de order, en ik werd direct op de hoogte gehouden van de verzending.
Het artikel...
Het artikel werd al heel snel bezorgd. Keurig afgeleverd!

Zoals U weet heb ik een glasboard besteld van 80x60 cm.
Het is heel erg netjes afgeleverd.
Zoals U weet heb ik een glasboard besteld van 80x60 cm.
Het is heel erg netjes afgeleverd.
Het glasgedeelte was niet beschermd tegen krassen of stoten of beschadigingen, dus onbedekt.
Mogelijk is het veiliger om dit gedeelte ook af te dekken tijdens transport.

Peter

Heldere site, zeer vriendelijk geholpen toen ik vragen had over een artikel, snelle levering en goede prijs.

Manon

Snelle levering. De glasborden waren goed verpakt.

2 glasborden aangekocht. GLS helaas pakket (tijdelijk) kwijt geraakt maar netjes opgelost.

Marcel

Uitstekend, gevraagde artikel was niet op voorraad. Ik werd binnen een dag gebeld om te overleggen hoe snel en op welke manier het artikel alsnog geleverd kon worden. Als bonus ook nog een extra... Uitstekend, gevraagde artikel was niet op voorraad. Ik werd binnen een dag gebeld om te overleggen hoe snel en op welke manier het artikel alsnog geleverd kon worden. Als bonus ook nog een extra schrijfpen voor het glasbord.

Een voorbeeld van uitstekende klantenservice!!

Snelle service -super kwaliteit