Ons glassboard was zeer zorgvuldig verpakt voor verzending. Complimenten!
We zijn zeer tevreden met het glassboard, ook duidelijke ophang instructies.

Wat heel erg tegenvalt zijn...
Ons glassboard was zeer zorgvuldig verpakt voor verzending. Complimenten!
We zijn zeer tevreden met het glassboard, ook duidelijke ophang instructies.

Wat heel erg tegenvalt zijn de zgn. extra sterke magneetjes. Nou ze zijn inderdaad bijna niet van elkaar te krijgen. Echter op het glassboard een klein ansichtkaartje ermee ophangen lukt niet: de kaarten glijden zo weer naar beneden. Alleen met 4 magneetjes blijft een kaartje zitten. Dat wordt dus een dure grap!!

Ja, betere informatie over magneetjes. Eerlijk gezegd weten wij niet goed hoe we dit probleem moeten oplossen.

Nico

Glasboard correct en snel geleverd.
Veel keuze in gezochte artikelen.

Sylvana Diemer

Geweldig bedrijf, snelle levering alles tot in de puntjes verzorgd geen enkel minpunt kunnen ontdekken.

Mooi product, snelle levering

Aankoop diverse accessoires voor magnetisch glasboard.

Zeer tevreden!

Een meer gedetailleerde beschrijving van accessoires.

B.M. Muijs

Hele nette snelle levering. Er ontbrak 1 besteld artikel maar is na zeer klantvriendelijk contact andere dag al geleverd.

Na 5 dagen product nog steeds niet ontvangen! Volgens site bestellen voor 20u, dag nadien bezorgd! Blablaba leugens!

Reactie Glassboard.nl:

Dit bleek om een order bij een concurrent te gaan. Na wat contact heen en weer hebben we een herziene review gekregen :) Hartelijk dank voor de medewerking.

Milan

Ik was op zoek naar een magnetisch glasbord. Via zoekmachine hier terecht gekomen. overzichtelijke site, snel email contact, snelle levering. Online winkelen zoals het bedoeld is.

vooralsnog geen verbeterpunten gevonden.

Prima! Snelle levering, blij mee

Misschien handig om een indicatie van de hoeveelheid te bestellen magneten te geven. Wij hadden dat totaal verkeerd ingeschat en moesten ongeveer meteen een lading nieuwe bestellen met weer de... Misschien handig om een indicatie van de hoeveelheid te bestellen magneten te geven. Wij hadden dat totaal verkeerd ingeschat en moesten ongeveer meteen een lading nieuwe bestellen met weer de verzendkosten. Dat was jammer. Nu is de hoeveelheid magneten persoonlijk uiteraard, maar een indicatie had ik handig gevonden.