Prima partij

Website is erg verouderd en nodig toe aan een grondige update. Klantenservice voor mij te formeel, zou wat losser en persoonlijker mogen.

Het glassboard kwam eerst te laat aan en werd de tweede keer bij de buren geleverd. Toen we de doos ophaalden schrokken we eerst even van de gehavende staat van de doos (de buurvrouw heeft het... Het glassboard kwam eerst te laat aan en werd de tweede keer bij de buren geleverd. Toen we de doos ophaalden schrokken we eerst even van de gehavende staat van de doos (de buurvrouw heeft het pakket uiteraard gewoon aangenomen, die wist ook niet wat ze ermee aanmoest). Maar toen we hem uitpakten bleek er nog een heleboel bubble wrap en een extra doos in de doos te zitten, dus niks aan de hand! :) Glassboard verkeerde in perfecte staat en hij hangt al! We zijn er heel blij mee. Staat prachtig in de keuken en is ook nog eens super praktisch.

Ik zou het wel fijn hebben gevonden als ik de mogelijkheid had gehad om zelf een bezorgdatum te kiezen, want nu waren we telkens aan het werk tijdens de levering.

Jacklien

Ons glassboard werd netjes bezorgd tot aan de voordeur.
Er mag duidelijker worden vermeld dat er speciale magneten gebruikt dienen te worden.
Het glassboard zelf ziet er mooi en modern...
Ons glassboard werd netjes bezorgd tot aan de voordeur.
Het glassboard zelf ziet er mooi en modern uit.
Product en levering zijn beiden prima.

Melvin

Helaas twee keer verkeerde bestelling geleverd en pech gehad met beschadigingen (waarschijnlijk door de bezorgdienst), maar op zeer correcte manier opgepakt en zonder problemen nieuwe producten... Helaas twee keer verkeerde bestelling geleverd en pech gehad met beschadigingen (waarschijnlijk door de bezorgdienst), maar op zeer correcte manier opgepakt en zonder problemen nieuwe producten ontvangen. Niets dan lof over de afhandeling, zo hoort het te zijn.

Informatie bij de producten zou iets uitgebreider mogen zijn

Marleen

Mooi glasbord. Supergoed verpakt dus perfect aangekomen. Top!

Werd snel geregeld en het ziet er erg mooi uit!

De bestelling is tot drie keer toe niet op de afgesproken tijd geleverd , helaas
Maar jullie zijn goed te bereiken en mijn contact met Remko heb ik als prettig ervaren.
Hij heeft het...
Hij heeft het tot zover goed opgelost en goed service.

Levering op afgesproken datum

Reactie Glassboard.nl:

Hartelijk dank voor de positieve noot :-)
Hartelijk dank voor de positieve noot :-)
Het is inderdaad een paar keer uitgesteld door verschillende oorzaken. Gelukkig is alles inmiddels geleverd en een vervolg bestelling is ook de deur alweer uit.

Alles verliep heel vlot: dinsdag besteld, woensdag verzonden en donderdag al in huis. Super! Alles was netjes en degelijk verpakt. De chauffeur van het transportbedrijf was vriendelijk en... Alles verliep heel vlot: dinsdag besteld, woensdag verzonden en donderdag al in huis. Super! Alles was netjes en degelijk verpakt. De chauffeur van het transportbedrijf was vriendelijk en professioneel. Prima dus.

Nathalie De cubber

Bestellen ging vlot, besteld voor 17u volgende dag verzonden klopte in mijn geval niet, wel mooie glasplaat en duidelijke instructies om te hangen

Probeer beter te communiceren als bestelling later is

Reactie Glassboard.nl:

Klant heeft helemaal gelijk. De order is donderdag de 7e keurig geplaatst en pas de maandag erop verzonden. Onze excuses voor de vertraging.

Diederick van Oorschot

Erg goed.
Glassboard kwam beschadigd binnen, maar ze hebben een andere gestuurd binnen 3dgn alles geregeld. Top.