Schurink

De site toont ouderwets, kleine letters, veel informatie dicht bij elkaar. Niet logisch opgebouwd. Is aan vernieuwing toe.

Reactie Glassboard.nl:

Daar zijn wij het helemaal mee eens en er wordt al hard gewerkt een geheel nieuwe look and feel. In q3 verwachten wij deze te kunnen lanceren :-)

Ilona Rodenburg

Materiaal in goede orde ontvangen. Was prima verpakt. Prima klantenservice; mail vooraf met instructies wat te doen als je pakket beschadigd is bij levering. Tevens ander materiaal aangeboden... Materiaal in goede orde ontvangen. Was prima verpakt. Prima klantenservice; mail vooraf met instructies wat te doen als je pakket beschadigd is bij levering. Tevens ander materiaal aangeboden gekregen gezien hetgeen ik bestelde niet meer op voorraad was. Gezien de omstandigheden waarin we nu zitten snap ik heel goed dat niet alles meer op voorraad is. Top afgehandeld!

De voicemail is niet geheel duidelijk

Mark

Alles voor glassboards, groot assortiment en snelle levering

website, opzet en gebruik

Matig

betere communicatie met transporteur

Reactie Glassboard.nl:

Jammer dat de chauffeur zich niet naar behoren heeft weten te gedragen. Wij gaan de vervoerder hier weer op aanspreken.
De levering van de pallet met glasborden is na de bestelling op vrijdag...
De levering van de pallet met glasborden is na de bestelling op vrijdag maandag al verzonden. Helaas kon dat niet veel sneller.

Baars

Prima bedrijf. Snap in huis en zoals verwacht!

Geen punten

Jmu trainingen

Goed, de bestelling ging helaas maar zeer vriendelijke medewerkers die het opgelost hebben

Liesbeth

Super klantvriendelijk. Helaas was ons glassboard gebroken bij aankomst. Daar kwamen wij thuis achter. Glassboard.nl heeft meteen een nieuwe opgestuurd. Dat noem ik nog een service! Ik koop hier... Super klantvriendelijk. Helaas was ons glassboard gebroken bij aankomst. Daar kwamen wij thuis achter. Glassboard.nl heeft meteen een nieuwe opgestuurd. Dat noem ik nog een service! Ik koop hier zeker vaker iets.

Nee.

Bestelling verliep vlot.
Handig dat je de levering van de bestelling kunt uitstellen tot een voor jou geschikt moment.

Prima partij

Website is erg verouderd en nodig toe aan een grondige update. Klantenservice voor mij te formeel, zou wat losser en persoonlijker mogen.