FyXsio

Snelle service. Perfect en veilig verpakt en prachtig product!

Keuze mogelijkheden in kleuren en afmetingen iets overzichtelijker.

Prima ervaring met dit bedrijf. Zou ik iedereen aanbevelen.

Er is wel heel veel informatie in een keer. Misschien aan te klikken . SPECIFICATIES.
Jullie hebben een prachtig modern artikel en rekenen op jonge kopers denk ik. De letters zijn klein . Mijn dochter heeft al
haar derde bord.
Ik had graag het memobord roest in rond 45 cm besteld, maar zag het niet in jullie collectie. Dus is het 35 cm geworden.

Roelof

Prima communicatie, snelle levering, product goed verpakt. Helaas laat de kwaliteit van de ontvangen glasboards sterk te wensen over. Mogelijk komt dat omdat ik een aanbieding had. Het glas is enorm...

Michel

Bestelde hier 4 glassboards (4x 100x100 voor montage naast elkaar, om een bord van 400x100 te bewerkstelligen).

Het bedrijf geeft op de website bij de status "besteld" aan dat "indien...

1. Communiceer duidelijker over de voorraad en verzenddatum
2. Zorg voor een consistente kwaliteit: afmetingen en afstanden van schroefgaten t.o.v. de bordrand
3. Zorg voor consistente montagematerialen die werken
4. Lever een mal mee die minimaal even breed is als het bord, zodat ook bij montage van meerdere borden naast elkaar deze kunnen worden gebruikt.

Reactie Glassboard.nl:

Hartelijk dank voor de uitgebreide review. Wij gaan contact opnemen met de fabrikant aangaande de afwijkingen in schroeven en backing. Wij vermoeden dat er een wijziging is geweest in de productie en dat de levering een mix van voorraad betrof waarbij er blijkaar op twee verschillende manieren geproduceerd is geweest. De tip van de MAL geven wij ook direct door aan de fabrikant.

Dit is erg vervelend en niet wenselijk.

De levertijd is in principe bij voorraad (welke op de site vermeld staat) gewoon de volgende werkdag mits er voor 17 uur besteld. Tenzij anders overeengekomen.

Een transporteur zal in principe nooit de producten van de pallet halen voor de ontvanger. De chauffeur dient te leveren tot de drempel. De verdere verwerking van de zending is voor de ontvanger.

Yvonne Koot

Klantgericht, netjes en adequaat geinformeerd. Volgens afspraak geleverd.
Vanwege maatwerk wel een lange levertijd

Niet echt! Aan de belangrijkste voorwaarde wordt voldaan. DOE WAT JE ZEGT . LUKT HET NIET LAAT HET WETEN.

Yvonne Koot

Klantgericht, netjes en adequaat geinformeerd. Volgens afspraak geleverd.
Vanwege maatwerk wel een lange levertijd

Reactie Glassboard.nl:

Dank je wel voor de review. De levertijd was inderdaad wel lang helaas. Het proces wordt geevalueerd om het in de toekomst te versnellen.

Goede ervaring. Goede communicatie, snelle levering door goede koerier. Mooi product.

Keuze welke dag iets geleverd kan worden

Gert

Overzichtelijke website. Duidelijke communicatie rondom bestelling. Prettig dat vooraf wordt geïnformeerd waar op te letten bij bezorging!

Vooral zo doorgaan!

NAGA Glassboard 40 x 60 cm besteld

Stift en magneten zaten er niet bij maar zijn na een mailtje alsnog meteen verzonden

S.

Heel mooi bord, handige montage, snelle levering.