Gladiator Coaching

Glassboard snel geleverd. Dit was zorgvuldig en netjes ingepakt. Ik heb een zwevende board besteld. Dit was eenvoudig te bevestigen. Board ziet er heel strak en luxe uit!

Website upgraden.

Michel

Snelle en complete service

Is compleet, iets meer geschikt maken voor mobile device is een tip

De Koker

Snelle en correcte levering

O

sandra richel

Prachtig glassboard, mooi en degelijk materiaal

Denise

Heel tevreden, mijn bestelling was super goed ingepakt ook en snel verzonden.

Nvt

Cora

Mooie ronde naga nord glassboards voldoen aan mijn verwachtingen. Bestel proces liep moeizaam. Deels waren er verkeerde glassboards geleverd en enkele ontbraken. Na wat heen en weer gemaild te... Mooie ronde naga nord glassboards voldoen aan mijn verwachtingen. Bestel proces liep moeizaam. Deels waren er verkeerde glassboards geleverd en enkele ontbraken. Na wat heen en weer gemaild te hebben werd ik gebeld en is er een prima oplossing geboden: Goede nalevering van ontbrekende glassboards, alternatieven aangeboden voor degene die niet meer op voorraad was en verkeerd geleverde mocht ik houden. Daarnaast nog extra magneetjes ontvangen. Kortom: helemaal goed gemaakt en dik tevreden!!

Juiste levering of als er dingen niet meer op voorraad zijn niet alleen op de pakbon vermelden dat er minder geleverd is maar ook proactief vermelden hoe dit opgelost gaat worden aangezien er wel al... Juiste levering of als er dingen niet meer op voorraad zijn niet alleen op de pakbon vermelden dat er minder geleverd is maar ook proactief vermelden hoe dit opgelost gaat worden aangezien er wel al betaald is. Nu moest ik er zelf achteraan mailen. Daarna overigens wel terug gebeld en prima opgelost!!

Els

Fijn bedrijf! Een product was per abuis niet geleverd. Ik werd gebeld en kreeg een fijn alternatief aangeboden. De dag erna was alles al binnen.

Hou de persoonlijke benadering!

Schurink

De site toont ouderwets, kleine letters, veel informatie dicht bij elkaar. Niet logisch opgebouwd. Is aan vernieuwing toe.

Reactie Glassboard.nl:

Daar zijn wij het helemaal mee eens en er wordt al hard gewerkt een geheel nieuwe look and feel. In q3 verwachten wij deze te kunnen lanceren :-)

Ilona Rodenburg

Materiaal in goede orde ontvangen. Was prima verpakt. Prima klantenservice; mail vooraf met instructies wat te doen als je pakket beschadigd is bij levering. Tevens ander materiaal aangeboden... Materiaal in goede orde ontvangen. Was prima verpakt. Prima klantenservice; mail vooraf met instructies wat te doen als je pakket beschadigd is bij levering. Tevens ander materiaal aangeboden gekregen gezien hetgeen ik bestelde niet meer op voorraad was. Gezien de omstandigheden waarin we nu zitten snap ik heel goed dat niet alles meer op voorraad is. Top afgehandeld!

De voicemail is niet geheel duidelijk

Mark

Alles voor glassboards, groot assortiment en snelle levering

website, opzet en gebruik