Jmu trainingen

Goed, de bestelling ging helaas maar zeer vriendelijke medewerkers die het opgelost hebben

Liesbeth

Super klantvriendelijk. Helaas was ons glassboard gebroken bij aankomst. Daar kwamen wij thuis achter. Glassboard.nl heeft meteen een nieuwe opgestuurd. Dat noem ik nog een service! Ik koop hier... Super klantvriendelijk. Helaas was ons glassboard gebroken bij aankomst. Daar kwamen wij thuis achter. Glassboard.nl heeft meteen een nieuwe opgestuurd. Dat noem ik nog een service! Ik koop hier zeker vaker iets.

Nee.

Bestelling verliep vlot.
Handig dat je de levering van de bestelling kunt uitstellen tot een voor jou geschikt moment.

Prima partij

Website is erg verouderd en nodig toe aan een grondige update. Klantenservice voor mij te formeel, zou wat losser en persoonlijker mogen.

Het glassboard kwam eerst te laat aan en werd de tweede keer bij de buren geleverd. Toen we de doos ophaalden schrokken we eerst even van de gehavende staat van de doos (de buurvrouw heeft het... Het glassboard kwam eerst te laat aan en werd de tweede keer bij de buren geleverd. Toen we de doos ophaalden schrokken we eerst even van de gehavende staat van de doos (de buurvrouw heeft het pakket uiteraard gewoon aangenomen, die wist ook niet wat ze ermee aanmoest). Maar toen we hem uitpakten bleek er nog een heleboel bubble wrap en een extra doos in de doos te zitten, dus niks aan de hand! :) Glassboard verkeerde in perfecte staat en hij hangt al! We zijn er heel blij mee. Staat prachtig in de keuken en is ook nog eens super praktisch.

Ik zou het wel fijn hebben gevonden als ik de mogelijkheid had gehad om zelf een bezorgdatum te kiezen, want nu waren we telkens aan het werk tijdens de levering.

Jacklien

Ons glassboard werd netjes bezorgd tot aan de voordeur.
Er mag duidelijker worden vermeld dat er speciale magneten gebruikt dienen te worden.
Het glassboard zelf ziet er mooi en modern...
Ons glassboard werd netjes bezorgd tot aan de voordeur.
Het glassboard zelf ziet er mooi en modern uit.
Product en levering zijn beiden prima.

Melvin

Helaas twee keer verkeerde bestelling geleverd en pech gehad met beschadigingen (waarschijnlijk door de bezorgdienst), maar op zeer correcte manier opgepakt en zonder problemen nieuwe producten... Helaas twee keer verkeerde bestelling geleverd en pech gehad met beschadigingen (waarschijnlijk door de bezorgdienst), maar op zeer correcte manier opgepakt en zonder problemen nieuwe producten ontvangen. Niets dan lof over de afhandeling, zo hoort het te zijn.

Informatie bij de producten zou iets uitgebreider mogen zijn

Marleen

Mooi glasbord. Supergoed verpakt dus perfect aangekomen. Top!

Werd snel geregeld en het ziet er erg mooi uit!